چراغ یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با محفل انس با قرآن کریم روشن شد

محفل انس با قرآن کریم یادبود شهدای حادثه تروریستی انفجار گلزار شهدای کرمان، با حضور خواهران و برادران جمعه شب 22 دی ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی شیروان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، این محفل پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور پرور و گسترده مردم برگزار شد که تلاوت قرآن کریم توسط اسماعیل نیک فهم از قاریان ممتاز کشوری با سخنرانی حجت الاسلام حمید رفیعی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خرسان شمالی گفت: در برهه کنونی بدخواهان و دشمنان ملت و نظام اسلامی با توطئه‌های مختلف در تلاش هستند تا جوانان کشور ما را از اهل بیت (ع)، قرآن و آموزه‌های دینی جدا کنند اما هیچ گاه به اهداف خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام حمید رفیعی اظهارکرد: با همه هجمه‌هایی که توسط دشمنان علیه مقدسات دینی و مذهبی در این جهان غبارآلود انجام می‌شود اما باز هم عاشقان کلام وحی الهی به این کتاب آسمانی عشق می‌ورزند و در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همانند همیشه از ایران و قهرمانان این نظام هراس داشته و در پی توطئه های مختلف است که با شکست مواجه شده و خود به این موضوع پی برده، امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از همیشه در بین سایر کشورها است.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

کد خبر 1743996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha