تنها راه حفظ جامعه، قوی شدن است

آیت الله عبادی گفت: تنها راه حفظ جامعه این است که قوی شویم و دشمن جرات نمی کند که نزدیک شود و اگر جرات داشت با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می کرد که با کودکان غزه می کند و فرقی ندارد دشمن، دشمن اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز شنبه (۲۳ دی) در دیدار با فرمانده و جمعی از سربازان گردان حضرت علی اکبر علیه السلام با بیان اینکه عمر چیزی است که می آید و می گذرد، اظهار کرد: اینکه عمر انسان در راه خیر و کمال بگذرد، یک توفیق الهی است و این برکت را در جوانی شما داده و در جایگاهی قرار داده که دژی برای مردم هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن از شما می ترسد و جرات نمی کند که نزدیک شود و اگر جرات داشت با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می کرد که با کودکان غزه می کند و فرقی ندارد دشمن، دشمن اسلام و مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حفظ جامعه، قوی شدن است، ادامه داد: قوت و قدرت شما است که دشمن جرات نمی کند والا می بینید که وقتی یک رخنه ایجاد می شود فاجعه پیدا می کند.

وی عنوان داشت: اروپایی ها از ۲۰۰ سال قبل که پایشان به کشورهای اسلامی باز شده دست به ترور و فساد و قتل و ... زده اند و ملاک ما اروپای جمعیتی یا منطقه جغرافیایی نیست بلکه مراد ما حکومت های استعمارگر از جهت فرهنگی و سیاسی و نظامی است و همواره این ها مظلوم کُش هستند.

آیت الله عبادی ادامه داد: به هر کشوری که پا گذاشتند دست به قتل و غارت زدند و شناسنامه ننگین دارند و قبل از انقلاب در ایران هم ۱۰ میلیون نفر را از گرسنگی کشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: هر جا انسان خوب و مدیر و مدبر و دانشمند و فیلسوفی است را از بین می برند و افرادی همچون رضا پهلوی و صدام را به عنوان نوکر می پرورند و بعد از انقلاب هم ۲۵۰ هزار نفر از بهترین های ما را به شهادت رساندند و اکنون هم ببینید با مردم فلسطین چه می کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیداری مردم در سراسر جهان احساس می شود، گفت: جوانان اروپایی از خواب بیدار شده اند و هر روز علیه حکومت های فاسد خود اعتراض دارند و این سرآغازی است که به نفع اسلام خواهد بود و امیدواریم سرآغاز تمدنی باشد که بشر از شر آنان نجات پیدا کند.

کد خبر 1744098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha