۱۳۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور مصوب شد

دهنوی گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گلستان، ۱۳۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمد دهنوی امروز (شنبه ۲۳ دی) در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سفر دوم رئیس جمهور به گلستان گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مسئولان، مدیران، اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان پای کار بودند که از همه آنها تشکر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: در این سفر، ۱۳۰ طرح عمرانی به ارزش ۱۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان مصوب شد که بیشترین مصوبات مربوط به وزارت نیرو، راه و شهرسازی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان در بخش عمرانی ۱۱۸ مصوبه با اعتبار ۱۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان بوده است.

دهنوی گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، اولویت ما پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا بود که ۶۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۹۵ هزار میلیارد تومان از مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شهرهای استان جمع‌آوری شد.

وی افزود: با جمع‌بندی های انجام شده، ۴۰۰ پروژه به ارزش ۷۵ هزار میلیارد تومان برای سفر دوم رئیس جمهور انتخاب شد و ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار به ارزش ۴۵ هزار میلیارد تومان استخراج و به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

کد خبر 1744103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha