برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام هادی(ع) در ۱۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور گفت: مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام هادی (ع) در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص خراسان جنوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع)، بقاع متبرکه خراسان جنوبی میزبان عاشقان و عزاداران آن امام هُمام خواهند بود.

وی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هادی علیه السلام گفت: مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام هادی علیه السلام در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: در بشرویه یک بقعه متبرکه، بیرجند یک بقعه، قاین چهار بقعه، خضری یک بقعه، خوسف یک بقعه، زیرکوه یک بقعه، سرایان یک بقعه، سربیشه یک بقعه و فردوس یک بقعه متبرکه میزبان برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام هادی علیه السلام خواهند بود.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه گفت: این مراسم عزاداری و سوگواری در یک بقعه متبرکه شهرستان طبس و ۲ بقعه متبرکه شهرستان نهبندان نیز برگزار خواهد شد.

وی  در پایان بیان کرد: از جمله برنامه های محوری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام هادی علیه السلام در بقاع متبرکه می توان به سخنرانی، مرثیه خوانی و محفل انس با قرآن کریم اشاره کرد.

کد خبر 1744107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha