۳۱۳ طلاب و روحانیون جهادی جنوب کشور در لامرد تجلیل شدند

آیین تجلیل از ۳۱۳ نفر از طلاب و روحانیون استان های جنوب کشور در شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، آیین تجلیل از ۳۱۳ نفر از مبلغان جهادی برادر و خواهر جنوب کشور با حضور مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در لامرد برگزار شد.

این آیین که با حضور مبلغین استان های بوشهر، فارس و هرمزگان برگزار شد حجت الاسلام ابوالقاسم ضمن تشریح جایگاه مردمی روحانیت در منطقه جنوب گفت: بنای دولت آیت الله رئیسی حمایت همه جانبه فرهنگی از گروه های جهادی به ویژه مبلغین است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به لزوم توانمند سازی مبلغین خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین ارکانی است که مبلغین و روحانیون باید نسبت به آن اهتمام  جدی داشته باشند.

سخنگوی جامعه مبلغین و روحانیون جهادی جنوب نیز گفت: با استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت های بوجود آمده می توان نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی کرد.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی نژاد افزود: با هدف جذب و ساماندهی حداکثری ظرفیت های مبلغین به دنبال فراهم ساختن زمینه های تبلیغ بر مبنای بومی گرایی و تجهیز زیرساخت‌های تبلیغی برای طلاب و روحانیون جنوب هستیم.

دبیر جامعه مبلغین و روحانیون جهادی نیز گفت: به دنبال یکپارچگی در نهادهای مسوول در بخش‌های تبلیغی و استفاده از ظرفیت‌های استان های جنوبی برای حل مشکلات تبلیغی در زمینه های مختلف جامعه هدف هستیم.

حجت الاسلام محمد اللهیاری گفت: تمام تلاشمان این است تا جایی که امکان باشد مشکلات طلاب جنوب را مرتفع کنیم.

خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1744113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha