برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اولویت مسئولان اندیمشک هستند

زمانی‌اصل، گفت: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اولویت مسئولان شهرستان اندیمشک هستند که با کیفیت و مشارکت شایسته مردم و مسئولان برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان اندیمشک، دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ کشورمان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تمام معاملات دنیا را برهم زد، این ایام پرافتخار متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و ولایتمداری و اعتقاد راسخ ملت سبب رقم زدن این انقلاب بزرگ اسلامی شد.

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی و تلاش‌های شایسته ملت برای شکل‌گیری انقلاب باید برای نسل جدید تبیین شود افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین رویدادهای قرن بود که در تاریخ ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست و ما در همه ابعاد به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کرده‌ایم ادامه داد: ایران اسلامی به یک قدرت در منطقه شده که این اقتدار به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

زمانی‌اصل، تصریح کرد: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اولویت مسئولان شهرستان اندیمشک هستند که با کیفیت و مشارکت شایسته مردم و مسئولان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه همانند سال‌های قبل باشکوه و شور مردمی برگزار خواهد شد عنوان کرد: باید برنامه‌های این ایام با دقت و تلاش بیشتر و با کیفیت بهتری برگزار شوند.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: دشمن در طول سال‌های انقلاب با تهدید و تحریم برای ناامیدی مردم و شکست انقلاب تلاش گسترده داشت که همواره با هوشیاری مردم ناکام مانده است.

وی خاطر نشان‌ کرد: در شرایط کنونی باید همه روی تولید محتوا کار کنند و همه دستاوردها در حوزه‌های مختلف تشریح شوند.

کد خبر 1744153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha