تکلیف همگانی برای دعوت مردم به مشارکت آگاهانه در انتخابات

خراسانی گفت: هر کسی به اندازه حوزه نفوذش در زمینه دعوت مردم به مشارکت آگاهانه در انتخابات تکلیف دارد و باید به آن عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین خراسانی امروز شنبه (۲۳ دی) در همایش فرشته خوبی‌ها در بیرجند اظهار کرد: این مراسم به بهانه میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر بود که با حادثه تروریستی کرمان و اعلام عزای عمومی تدبیری اندیشیده شد که به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به نگاه متعالی اسلام به مقام زن، گفت: متاسفانه بسیاری از وسایل و لوازمی که در خانه‌های خود داریم در مقوله سبک زنگی اسلامی و تفکر دینی گنجانده نمی‌شود.

وی ادامه داد: والدین وظیفه دارند فضای خانه و زندگی خود را دینی کنند تا ماحصل آن فرزندانی مومن، انقلابی و پای کار تربیت شود.

خراسانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماحصل زحمات همه انبیا، اولیای الهی و مجاهدان جبهه حق بوده است، افزود: امروز این انقلاب به دست من و شما رسید و انتقال آن به نسل نوجوانی که در معرض سنگین‌ترین هجمه‌ها و فساد و دروغ‌های فضای مجازی قرار گرفتند کار بسیار سختی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: مادران وظیفه دارند انتقال‌دهنده این موضوع به فرزندانشان باشند که بانوی مسلمان می‌تواند با حفظ حرمت‌ها در جامعه اسلامی نقش ایفا کند و یک کنشگر فعال اجتماعی باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات پیش‌رو، گفت: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدای امسال بارها در بیاناتشان بر اهمیت و ضرورت بالا بودن مشارکت در انتخابات تاکید دارند.

خراسانی عنوان کرد: هر کسی به اندازه حوزه نفوذش در زمینه دعوت مردم به مشارکت آگاهانه در انتخابات تکلیف دارد و باید به آن عمل کند.

کد خبر 1744189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha