یادواره شهدای غریب در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام هاشمی از برگزاری یادواره شهدای غریب در استان خبر داد و گفت: این یادواره تا پایان سال در استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی، امروز(۲۴ دی)، در جلسه هماهنگی یادواره شهدای غریب با تبریک حلول ماه رجب و تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه دانست و افزود: باید نسل امروز را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا سازیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای غریب در استان تاکید کرد: هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری یادواره شهدای غریب استان برگزار شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه بحث شهدای غریب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مطرح شده است، عنوان داشت: در هر شهرستانی که حتی یک شهید غریب دارد، جلسه هماهنگی برگزار شود.

وی بحث تجلیل از خانواده های شهدای غریب(شهدایی که در زمان اسارت به درجه رفع شهادت نائل آمده اند)، را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد.

کد خبر 1744257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha