همکاری پژوهشگاه‌های مطالعات فقه معاصر و مطالعات اسلامی جامعة‌الزهرا(س)

جلسه هم اندیشی دبیر پژوهشکده فقه اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر و رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمینه بررسی تعاملات دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه الزهرا(س)، جلسه هم اندیشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و پژوهشگاه فقه معاصر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاح دبیر پژوهشکده فقه اجتماع، فرهنگ و سلامت پژوهشگاه فقه معاصر و سرکار خانم سیده مریم برقعی رئیس پژوهشکده فقه و مبانی حقوق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سرکار خانم محمد پرچوی دبیر پژوهشی پژوهشکده فقه و مبانی حقوق جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این جلسه، ضمن معرفی دو پژوهشگاه، مقرر شد پژوهشگاه فقه معاصر در زمینه برگزاری نشست، کرسی، کارگاه و غیره با پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همکاری داشته باشد.

دسترسی طلاب به پژوهش‌های انجام شده، شرکت پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کرسی‌ها و نشست‌های  پژوهشگاه فقه معاصر به صورت حضوری یا مجازی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه، در زمینه برگزاری دوره آموزشی مشترک با محوریت زنان و خانواده، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و مقرر شد این دوره در ۵۰ جلسه ۷۵ ساعته با ۹ موضوع جامعه‌شناسی خانواده، مسائل زن و خانواده در قرآن، روش طرح‌نامه‌نویسی، روش نگارش علمی و غیره ویژه بانوان طلبه برگزار شود

کد خبر 1744258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha