امیدآفرینی و اعتمادافزایی سرلوحه کار تولید محتوای رسانه‌ای در دهه فجر باشد

فرخنده شعار محوری امسال دهه فجر را «دولت کار و فعالیت» اعلام کرد و گفت: امیدآفرینی، اعتمادافزایی و ایجاد نشاط اجتماعی باید در دستور کار برای تولیدات رسانه‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده امروز یکشنبه (۲۴ دی) در شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۱ دستور کار جلسه با ۸۸ مصوبه در شورای اطلاع‌رسانی استان مطرح شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به بند(چ) ماده (۳۷) قانون مبنی بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود طی قرارداد مشخص با سازمان صدا و سیما برای تولید برنامه جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه بند (چ) ملی‌بگیر هستند که باید سهمیه استانی را از وزارتخانه‌های خود مطالبه کنند.

وی ادامه داد: پرداختن به مناسبت‌های مهم در راستای تنویر افکار عمومی، عفاف و حجاب، مولدسازی، هفته دولت، روز جهانی قدس، هفته دفاع مقدس، هفته هنر انقلاب اسلامی، بازخوانی عملیات روانی دشمن در اغتشاشات سال گذشته، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، هفته معلم و آغاز سال تحصیلی، روز دانشجو و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله دستور کارها و مصوبات جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان بود.

فرخنده با بیان اینکه موضوع جلسه امروز پیوست رسانه‌ای برنامه‌های دهه مبارکه فجر به ویژه خدمات دولت است، تصریح کرد: شعار محوری امسال دهه فجر «دولت کار و فعالیت» نامگذاری شده است که باید در تبلیغات محیطی و تولیدات رسانه‌ای مدنظر قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر باید در کلیه دستگاه‌های اجرایی و استانداری تشکیل شود، افزود: همچنین امیدآفرینی، اعتمادافزایی و ایجاد نشاط اجتماعی باید در دستور کار ما برای تولیدات رسانه‌ای باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران با استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه ملی باید دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانند.

کد خبر 1744265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha