بازداشت خواهران شهید «صالح العاروری» در کرانه باختری

نظامیان صهیونیستی در جریان حملات خود به بخش‌های مختلف کرانه باختری، دو خواهر شهید«صالح العاروری» را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، نیروهای رزیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند که منجر به درگیری شدید مسلحانه با نیروهای مقاومت شد و همزمان به نابلس، رام الله و الخلیل نیز یورش بردند و دو خواهر شهید صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که در اوایل ماه جاری در بیروت پایتخت لبنان ترور شده بود، دستگیر کردند.

نظامیان صهیونیستی از دیشب به جنین حمله کردند و  این حمله تا صبح امروز با حضور خودروهای اسرائیلی همچنان ادامه داشت.

خبرنگار الجزیره با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر ورودی اصلی اردوگاه جنین را محاصره کردند، گفت: درگیری‌های مسلحانه در مرکز شهر بین نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای صهیونیستی صورت گرفت.

روزنامه‌نگاران و فعالان فلسطینی این درگیری‌ها را خشونت‌آمیز توصیف کرده و گفتند: نیروهای مقاومت فلسطین از مواد منفجره برای هدف قرار دادن خودروهای اشغالگر استفاده کردند و همچنین کلیپ‌هایی را منتشر کردند که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها با بولدوزر خیابان‌ها را تخریب می‌کنند.

همچنین، دو جوان فلسطینی در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر عرابه در جنوب شهر جنین بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

منابع پزشکی فلسطینی گزارش دادند که مجروحان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای اشغالگر نیز مجروح دوم را دستگیر کردند.

همچنین در شمال کرانه باختری، نیروهای اشغالگر به تعدادی از منازل شهر نابلس یورش بردند و دو جوان فلسطینی را دستگیر کردند.

ارتش اسرائیل به اردوگاه الفارعه در جنوب شهر طوباس یورش برد و خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای درگیری و انفجار در این اردوگاه خبر داد.

بازداشت دو خواهر العاروری

همچنین در تحولات ساعات گذشته در کرانه باختری، نیروهای اشغالگر سحرگاه امروز دو خواهر شهید صالح العاروری را بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر به خانه خانواده العاروری در شهرک العارووه در شمال رام الله یورش بردند و دلال العاروری را بازداشت کردند، در حالی که آنها فاطمه العاروری را در جریان یورش به شهر البیره بازداشت کردند.

العاروری ۱۰ روز پیش در حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت به همراه دیگر اعضای جنبش حماس به شهادت رسید.

ارتش اسرائیل همچنین به اردوگاه جلزون در شمال رام الله یورش برد و در محله های آن به گشت زنی پرداخت.

نیروهای اشغالگر اسرائیل در جریان حملات جدید خود، ۱۵ فلسطینی را در مناطق مختلف دستگیر کردند.

کد خبر 1744278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha