حمایت از کارآفرینان صنایع دستی در اولویت قرار دارد

آقازیارتی با اشاره به اینکه حمایت از کارآفرینان صنایع دستی در اولویت قرار دارد، از معرفی ۱۱۳ هنرمند صنایع‌دستی از ابتدای سال تا کنون برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمدعلی آقازیارتی، امروز یکشنبه ( ۲۴ دیماه) با اشاره به پرداخت تسهیلات به هنرمندان گفت: مجموعا ۱۱۳ هنرمند صنایع‌دستی از ابتدای سال تا کنون تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک با اشاره به اینکه تعدادی هم در حال معرفی به بانک و تکمیل پرونده و ارائه تعهد لازم است، ادامه داد: این افراد نیز به زودی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان اراک افزود: در مرحله اول مبلغ ۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد است که با تقدیم تسهیلات به ۹۹ نفر از هنرمندان شهرستان اراک مبلغ ۸ میلیارد تومان از اعتبار مرحله اول توسط هنرمندان جذب شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در مرحله دوم تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلون تومان اعتبار تخصیص داده شده است، اظهار داشت: تعداد ۱۶ هنرمند به بانک های عامل معرفی شدند.

آقازیارتی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی حمایت از کارآفرینان در اولویت قرار دارد و باید زمینه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان حوزه صنایع‌دستی فراهم شود.

کد خبر 1744301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha