خدمات ویژه همراه اول به طلاب و حوزه علمیه

معاون فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان از تعامل و همکاری این حوزه با اپراتور همراه اول، در راستای ارائه خدمات نوین به طلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهندس رضا ابراهیمی با بیان اینکه مردادماه ۱۴۰۱ تفاهم نامه همکاری با شرکت همراه اول به امضاء رسید، که در آن تعهداتی برای هر دو طرف در نظر گرفته شد، گفت: در حال حاضر این قرارداد با پیگیری‌های انجام شده، به مرحله اجرا رسیده، و قرار است خدماتی همچون سرویس‌های پبامک، زیرساخت‌ها، رایگان شدن ترافیک سایت‌های حوزه علمیه خراسان در بستر شبکه همراه اول ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه‌ای بزرگ از طلاب حوزه علمیه خراسان‌، یکی از اهداف این کار است افزود: به‌منظور ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی‌ و موثر در جامعه، طلاب حوزه علمیه خراسان. هر چه سریع‌تر، سیم کارت همراه اول خود را در پورتال طلبگی ثبت نمایند تا لیست افراد برای ارائه خدمات بعدی به همراه اول ارسال شود.

معاون فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: برای ارائه خدمات به طلاب در بستر این شبکه لازم است که طلاب نسبت به سیم کارت همراه اول اقدام کنند در غیر این صورت، شرایط ویژه از طرف شرکت همراه اول، برای افراد. درنظر گرفته خواهد شد که مسیر دریافت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه جلساتی با روبیکا(زیر مجموعه همراه اول) در راستای تعامل و همکاری بیشتر در حوزه تولید محتوا برگزار شد، گفت: دیگر خدماتی که در آینده در بستر این شبکه انجام خواهد شد، از طریق درگاه‌های اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان به سمع و نظر طلاب خواهد رسید.

پایان پیام/

کد خبر 1744378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha