اعزام ۱۶۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج دانش آموزی شیروان گفت: در دومین مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی شیروان، ۱۶۰ دانش آموز پسر به یادمان های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مهدی محمدزاده، مسئول بسیج دانش آموزی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کاروان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مدت یک هفته از امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه به سمت راهیان نور جنوب کشور حرکت کرد.

 وی خاطرنشان کرد: در طول این سفر برنامه فرهنگی و معنوی متعددی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است که انشاالله مورد استفاده آنان قرار خواهد گرفت.

 محمدزاده با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم روایت‌های تحریف گران در جامعه رواج پیدا کند عنوان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بهترین بستر برای روایت صحیح و مستند از واقعیت‌های دفاع مقدس است.

مسئول بسیج دانش آموزی شیروان بیان کرد: تا به امروز تنها ظرفیت‌های لازم برای حضور قشر دانشجویی و دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور فراهم شده بود اما در تلاش هستیم تا سایر اقشار بسیج نیز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.

محمدزاده اضافه کرد: هر سال نسبت به گذشته این اردوها با کیفیت و کمیت بهتری برگزار می‌شود و امیدواریم این بهبود وضعیت تداوم داشته باشد، اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین است زیرا در این اردوها الگوهای موفق و حماسه‌ساز به نسل جوان معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1744476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha