مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) در عتبات عالیات

به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع)، عتبات عالیات شاهد حضور زائران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع)،  حرم مطهر علوی به  زائران امامین عسکریین خدمت رسانی کرد و همچنین  آستان مقدس حسینی و عباسی نیز به ذکر سوگواری پرداختند.

خادمین فعال در حوزه رسانه در آستان مطهر علوی روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به نمایندگی از مرکز خبری به انتقال فضای زیارت و سوگواری در سالروز شهادت امام هادی(ع) پرداختند.

پخش زنده و پوشش های ویژه

مهندس مصطفی الحبوبی در خصوص تلاش‌های صورت گرفته گفت: شبکه ماهواره ای آستان علوی پوشش رسانه ای مستقیم مراسم زیارت شهادت امام علی الهادی (علیه السلام) را انجام داد.

علاوه بر آن کادر خبری به انتشار گزارش تصویری از آستان علوی  و به پوشش ویژه از طریق سایت های رسمی و شبکه های اجتماعی عتبات پرداخت.

خدمت رسانی موکب آستان علوی به زائران

در همین راستا، خادمان در بخش پذیرایی به زائرین حرمین امامین عسکری (علیهما السلام) را که به مناسبت شهادت امام هادی(ع) آمده بودند، خدمت رسانی کردند و این اقدام با همکاری مشترک مهمانسرای آستان عسکری صورت گرفت.

اثیر التمیمی، رئیس بخش مهمانسرا به مرکز خبری گفت: در مجموع ۱۵  هزار وعده غذایی میان زائران توزیع شد و آب آشامیدنی خالص، آب میوه و میوه‌های تازه نیز به زائران داده شد.

کد خبر 1744587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha