اخبار کوتاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس

نمایشگاه «حجاب فاطمی» در کازرون، محفل انس با قرآن کریم در سعادت شهر و... اخبار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس را تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، کانون های فرهنگی هنری مساجد هر هفته میزبان اهالی مسجد با برگزاری ویژه برنامه های متنوع هستند؛ در این بخش به معرفی برخی از این برنامه ها در کانون های مساجد استان فارس می پردازیم.

🔹حلقه معرفتی ویژه نونهالان و نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری رهروان شهدای قره باغ در حسینیه سیدالشهداء (ع) روستای خاتونک شیراز برگزار شد.

🔹نشست بصیرتی ویژه خواهران به همت کانون فرهنگی هنری میثاق شهرستان خرم بید برگزار شد که با قرائت حدیث کساء و اهدای ثواب تلاوت به روح شهدای حادثه تروریستی کرمان همراه بود.

🔹محفل انس با قرآن کریم با حضور عموم مردم، اعضای کانون و پایگاه مقاومت در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

🔹دوره آموزشی سواد رسانه ای و چگونگی رفتار با نوجوانان در رابطه با فضای مجازی به همت کانون فرهنگی هنری رهروان صبح عاشورا شیراز برگزار شد.

🔹طرح تلاوت یک صفحه قرآن به یاد شهیدان حمله تروریستی کرمان با همکاری پایگاه ولایت و کانون شهید محمدرضا حیدری در مسجد ابوالفضل العباس (ع) شهر ارسنجان اجرا شد.

🔹مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای تروریستی کرمان به همت کانون رهپویان شهداء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سعادت شهربرگزار شد.

🔹نمایشگاه «حجاب فاطمی» همزمان باهفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برپاست. 
 

کد خبر 1744641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha