ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش

امیر حیدری در آئین افتتاح پروژه ۶۰ واحدی مسکن شخصی کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای ای جنوب شرق نزاجا گفت: بنا به اوامر فرماندهی معظم کل قوا ایجاد مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح یک تکلیف تلقی و در این زمینه اقدام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر کیومرث حیدری، سه‌شنبه(۲۶ دی) در آئین افتتاح پروژه ۶۰ واحدی مسکن شخصی کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای ای جنوب شرق نزاجا گفت: بنا به اوامر فرماندهی معظم کل قوا ایجاد مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح یک تکلیف تلقی و در این زمینه اقدام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه مسکن همه کارکنان تا قبل از بازنشستگی تعیین تکلیف می‌شود؛ افزود: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در کشور برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۲۳ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش هم با بیان اینکه این قدام در راستای نهضت عظیم خانه‌سازی کارکنان ارتش است؛ گفت: در کنار منازل سازمانی که ۲۳ هزار واحد در کشور باید ساخته شود؛ تاکنون ۱۱ هزار واحد ساخته شده و ۸۳۰ واحد سازمانی در استان کرمان ساخته می‌شود که آذرماه امسال ۴۰۰ واحد آن افتتاح و ۴۳۰ واحد ظرف ماه‌های آینده تحویل می‌شود.

وی افزود: نهضت ساخت منزل شخصی از دغدغه‌های همیشگی بود که در راس کار قرار گرفت و در قرارگاه جنوب‌شرق ارتش عملیات ساخت ۵۲۰ واحد مسکونی کارکنان در شهرستان زاهدان از هفته قبل آغاز و در کرمان هم برای ساخت یک هزار واحد برنامه ریزی شد.

امیر غلامعلیان با اشاره به تعاونی مسکن فعال قرارگاه، گفت: امروز ۶۰ واحد مسکونی با اعطای چندین نوبت وام و با کمترین آورده برای پرسنل بهره‌برداری می‌شود.

به گفته مدیر این پروژه؛ اواخر سال ۹۷ کلنگ‌زنی انجام و امروز با بالاترین کیفیت، پایین ترین هزینه و رعایت آخرین استانداردهای روز به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1744686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha