در مسجد الاقصی احساس آرامشی هست که در هیج کجا نیست

میسون جبارین (ام محمد) یک خانم فلسطینی اهل شمال سرزمین‌های اشغالی است که سال‌هاست به زیارت مسجدالاقصی می‌رود و درباره آن می‌گوید که در مسجدالاقصی احساس آرامش دارم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، میسون جبارین (ام محمد) فلسطینی اهل شهر کفر قرع در شمال سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ با وجود اینکه حدود ۱۰۰ کیلومتر از مسجدالاقصی فاصله دارد، سال هاست که به مسجد الاقصی می‌رود.

وی می‌گوید که طاقت دوری مسجدالاقصی را ندارد و نمی‌خواهد از آن کنده شود.

در همین راستا، صفحه القدس الجزیره، ام محمد را از لحظه ورود او به شهر قدس و سپس مسجد الاقصی، جایی که او دوست دارد و احساس امنیت می کند، همراهی کرد.

ام محمد در مورد اسرار دلبستگی خود به این مکان و خوشحالی زیادی که در آن احساس می‌کند و همچنین احساس امنیت با وجود محدودیت های اطراف مسجدالاقصی صحبت کرد.

ام محمد می گوید که هرگز در داخل مسجد دعایی نبوده که بکند و استجابت نشود.

وی گفت: در تمام عرصه‌های زندگی خود احساس برکت می کند و سخت ترین لحظه برای او زمانی است که از مسجد خارج می شود تا تا به خانه برود.

ام محمد، مسجدالاقصی را «اکسیژن و دارو برای هر بیمار» توصیف می کند و خطاب به همه فلسطینی‌ها می گوید: «به مسجدالاقصی بیایید، به آن سفر کنید، نه برای تنبلی و نه از ترس، این درمان برای هر بیمار است. اینجا شفا است.»

وی افزود: ما بدون مسجدالاقصی ارزش نداریم، مسجدالاقصی در خون ماست... هر کدام از ما از خود می پرسیم: ما به مسجدالاقصی چه دادیم.

ام محمد می‌گوید در حالی که برای انجام عمره و زیارت مدینه و مکه آماده می شوم و دلم به مسجد الاقصی وابسته است.

کد خبر 1744697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha