پروپزال فرهنگ، هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال تنظیم پروپزال فرهنگ، هنر و رسانه استان هستیم که به عنوان یک سند مکتوب، ماندگار، شناسنامه و هویت برای این حوزه ها ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» امروز (۲۶ دی ماه) در نشست کمیته «هنر و رسانه» ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: باید تلاش کرد که برنامه‌های کمیته فرهنگ، هنر و رسانه دارای خلاقیت باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال تنظیم پروپزال فرهنگ، هنر و رسانه استان هستیم که به عنوان یک سند مکتوب، ماندگار، شناسنامه و هویت برای حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و هنرمندان فاخر و ارزشمندی که در سطح استان داشتیم، تهیه و ارئه شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نتوانستیم یک اثر ماندگار و مکتوبی از این حوزه ها داشته باشیم و به همین دلیل حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین هنرمندان را در این زمینه مورد توجه قرار دادیم.

وی گفت: این بحث تاریخ شفاهی در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد و این کار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فراهم شدن است.

کد خبر 1744718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha