بمناسبت اعیاد رجبیه مراسم جشن و مولودی خوانی برگزار می شود

بمناسبت اعیاد رجبیه مراسم جشن و مولودی خوانی توسط هیئت نوجوانان عاشورایی و کانون فرهنگی هنری مسجد النبی طاقبستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ماه رجب، ماه ورود به بهار بندگی است. با برنامه ریزی در این ماه باید رفته رفته برای رسیدن به ماه مبارک رمضان آماده شد.

براساس این گزارش، ماه رجب یکی از پرفضیلت ترین ماه های سال است به طوری که پروردگار این ماه را در میان بهترین ماه ها معرفی کرده است و استجابت دعا در این ماه با ذکر و نماز های خاص ممکن می شود.

همچنین ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می شود لذا برگزاری مراسم جشن  و مولودی خوانی همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی طاقبستان  برگزار می شود.

گفتنی است این جشن و برنامه ویژه نوجوانان دختر و پسر کرمانشاهی است که بعد از نماز مغرب و عشا همرا با سخنرانی، مولودی خوانی، گروه سرود،  مسابقه ۲۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی، برپایی سفره شام اهل بیت علیهم السلام  برگزار می شود.

لازم بذکر است این برنامه روز  پنج شنبه ۲۸ دی ماه توسط هیئت نوجوانان عاشورایی و کانون فرهنگی هنری مسجد النبی طاقبستان برگزار می شود.

کد خبر 1744728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha