کانون های مساجد باید به پایگاه اجتماعی محلات تبدیل شوند

لطفی گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت های موجود در سریش آباد برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بهره بگیریم و بستری برای تبدیل شدن مسجد به یک پایگاه فعال اجتماعی فراهم شود.

عمران لطفی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به برنامه‌ های آموزشی و فرهنگی برای نسل جدید در قالب جلسات هفتگی یکی از اهداف مهم‌ما در راستای افزایش گرایش نسل جدید به مساجد است.

وی افزود: جلسات منظم قرآنی هر هفته در کانون مسجد برگزار می شود که با استقبال قرآن‌دوستان همراه است و طی آن آیاتی از کلام الله مجید قرائت و در ادامه پیرامون همان آیات تفسیر و احادیث قرآنی روایت می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا یادآور شد: در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی بهره مندی از برنامه های قرآنی، احکام، اردو و تجلیل از برترین های ورزشی و فرهنگی در طول سال مورد توجه است.

لطفی گفت: تلاش داریم از همه ظرفیت های موجود در شهرک سردار سلیمانی نکا برای جذب جوانان و نوجوانان به کانون مسجد بهره بگیریم تا بستری برای تبدیل شدن کانون و مسجد به یک پایگاه فعال اجتماعی فراهم شود.

وی افزود: همه تلاش ما برای تبدیل شدن کانون های مساجد باید به پایگاه فعال اجتماعی است و از همه ظرفیت ها در این بخش استفاده می شود.

کد خبر 1744762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha