الزام به قانون برای برگزاری فرایند انتخاباتی نامزدها یک ضرورت است

جلسه توجیهی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخاباتی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک در فرمانداری ویژه ورامین برگزار شد فرماندار ویژه ورامین گفت: الزام به قانون برای برگزاری فرایند انتخاباتی نامزدها یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه توجیهی نامزدهای تایید صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا، قرچک به ریاست درویشی رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا قرچک و با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا و  اعضای هیات اجرایی و نظارت و عوامل اجرای انتخابات و با حضور نامزد های تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مجید درویشی رییس هیات اجرایی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در این جلسه اظهار کرد: مجموعه هیات اجرایی و هیات نظارت در اجرای فرایند انتخابات، خود را در کنار کاندیدهای حوزه انتخابیه مجلس می دانند و با یکدیگر در تلاش هستند تا  انتخابات پرشوری را برگزار و مولفه های اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری را در حوزه انتخابات اجرا شود.

درویشی رای مردم را امانت دانست و خاطرنشان کرد : اعضای شورای تامین سه شهرستان و همه عوامل اجرایی و نظارتی رای مردم را امانتی الهی می دانند و تمامی تلاش خود را برای حفاظت از این آرا به کار می برند.

فرماندار ویژه‌ ورامین با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده توسط ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد : بستر لازم جهت برگزاری تریبون آزاد در محلات و میادین شهرستان ورامین، کرسی های آزاد اندیشی در مساجد و دانشگاه ها، مناظرات کاندیداها فراهم شده، همچنین استفاده از ظرفیت رسانه ملی در فرایند تبلیغات، از جمله مواردی است که برنامه‌ریزی های لازم جهت معرفی کاندیداها صورت پذیرفت.

رییس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک  در پایان توجه به قوانین را توسط کاندیدا ها لازم دانست و خاطرنشان کرد : تمامی کاندیدا ها ملزم به رعایت و توجه به قوانین انتخابات می‌باشند  و در صورت هر گونه تخلف برابر قانون با آنها  برخورد می شود.

کد خبر 1744774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha