استفاده از ظرفیت بازار و صنف لباس‌فروشان برای ترویج لباس ایرانی اسلامی

حجت‌الاسلام حمیدی در مسئله مربوط به عفاف و حجاب، اقدامات ایجابی را بهتر از سلبی است دانست و گفت: باید از ظرفیت بازار و لباس‌فروشانی که آمادگی و انگیزه دارند برای ترویج لباس‌ ایرانی اسلامی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، چهارشنبه(۲۷ دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اقدامات خوب ایجابی و فرهنگی در راستای مصوبات شورا قدردانی کرد و گفت: جای اینگونه اقدامات همیشه خالی بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در مسئله مربوط به عفاف و حجاب، اقدامات ایجابی را بهتر از سلبی است دانست و تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه لباس ایرانی هم ارزشمند است اما هر چه بازار را از مدل‌های دینی و اسلامی‌ایرانی پُر کنیم جای مدل‌های غربی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه این دست اقدامات نباید محدود به زمان خاصی باشد بلکه باید در طول سال به مناسبت‌های مختلف انجام شود؛ برای ترویج لباس ایرانی اسلامی پیشنهاد کرد: از ظرفیت بازار و لباس‌فروشانی که آمادگی و انگیزه دارند برای ترویج این لباس‌ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام حمیدی سپس به بازخوردهای مثبت حضور کاروان دختران ایران در مدارس دخترانه کرمان اشاره و تصریح کرد: چون بحث بصیرت افزایی و جهاد تبیین است، باید نواقص احتمالی شناسایی و رفع و یک طرح کارشناسی شده مشابه هم برای دانشجویان ارائه شود.

وی ادامه داد: یک نسخه آن هم برای پسران آماده شود تا خودشان از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کنند زیرا آنان هم مورد هجمه دشمن هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: حتی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها هم می‌توان برنامه‌های موثر اینچنینی برای مردم اجرا کرد.

کد خبر 1744856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha