فعالیت ها و برنامه های دهه فجر در مدارس با محوریت دانش آموزان برگزار می شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بر دانش آموز محوربودن تمامی فعالیت و برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز در نشست هم اندیشی برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، راهیان نور فرهنگی و دانش آموزی و رای اولی ها از دهه فجر به عنوان یک فرصت طلایی در حوزه تربیت سیاسی دانش‌آموزان یاد و اظهار کرد: در این ایام غرور آفرین و حماسی می توان با محور قرار دادن خود دانش آموزان در تدوین و اجرای برنامه ها به خوبی می توان هویت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و ارزش‌های نظام را ارتقاء داد و در بین آنها نهادینه کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نقش کلیدی واثرگذار جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با نشاط در استان، گفت: دشمن با ایجاد و القاء یاس و ناامیدی در جامعه با خیال خام خود به دنبال کم رنگ تر کردن انتخابات پیش رو بوده، اما امسال هم با هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم ایران اسلامی مثل سالیان گذشته شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.

سردار خرم دل، راهیان نور را بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین دانست و ادامه داد: اردوهای سرزمین نور می تواند الگوهای موفق و حماسه های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوع برخی آسیب های اجتماعی تکان دهنده از جمله خودکشی در بین دانش آموزان استان در اثر عوامل مختلف اشاره کرد و افزود: تمامی نهادها، ادارات و دستگاه های فرهنگی در قبال پیشگیری، کنترل و کاهش این آسیب موظفند با تمام قوا و امکانات به صحنه آمده و از پرپر شدن نوگلان این استان جلوگیری کنند. 

وی ریشه یابی و آسیب شناسی دقیق علل و عوامل بروز همچین حوادث تلخی در بین نوجوانان و جوانان را لازم و ضروری دانست و گفت:مجموعه سپاه فتح استان این آمادگی را دارد تا با کمک و همراهی سایر دستگاه ها، آموزش و پرورش استان را در ریشه کنی آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی در بین دانش آموزان کمک و همراهی کند.

کد خبر 1744879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha