مسجد کانون و مجری برنامه‌های دهه فجر باشد

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مسجد باید کانون و مجری برنامه های دهه فجر باشد، گفت: همه ارکان وفعالان مساجد باید در برنامه های این ایام الله هم افزایی و تعامل داشته باشند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسین امیدی امروز چهارشنبه (۲۷ دی) در اولین نشست کمیته «مساجد و بقاع متبرکه» ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس بر استفاده از ظرفیت مساجد در برگزاری جشن های باشکوه و مردمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد. 

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس با اشاره به اینکه مسجد، کانون تحول در محله است، خاطرنشان کرد: مسجد محور پیروزی انقلاب اسلامی بوده و از طریق شبکه مساجد اطلاعیه حاوی سخنان امام راحل (ره) در محله ها توزیع می شده است. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: مسجد باید کانون و مجری برنامه های دهه فجر محله باشد و همه ارکان وفعالان مساجد نیز باید در برنامه های این ایام الله هم افزایی و تعامل داشته باشند.  

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس با اشاره به اینکه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ۲ یا سه برنامه متمرکز را با مشارکت همه نهاد های عضو برگزار کند، تاکید کرد: با هم افزایی و همراهی همه نهاد های عضو کمیته می توان شاهد اجرای برنامه های خوب و مناسبی بود. 

براساس این گزارش، سید مجتبی علوی نیز در این نشست گفت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی در واقع بزرگترین رویداد جامعه و میهن ماست و مراسم این ایام باید به بهترین نحو برگزار شود چرا که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب ما انفجار نور بود و ما با پیروزی انقلاب از دنیای جهل و نادانی به دنیای نور رسیدیم. 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس افزود: در ستاد دهه فجر استان فارس برنامه ها طبقه بندی و ۲۶ کمیته تخصصی در سطح استان تشکیل شده است که کمیته مساجد و بقاع متبرکه یکی از این کمیته هاست. 

کد خبر 1744885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha