مدیران برای بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب به خط شوند

عزیززاده گرجی مسئولان دستگاه های اجرایی استان مازندران و فرمانداران از هم‌اکنون تا ساعات پایانی یوم الله ۲۲ بهمن با تلاش شبانه‌روزی خود و بهره مندی از ظرفیت های مردمی زمینه برگزاری مراسم و اجرای برنامه‌های هدفمند، خلاقانه و هماهنگ با سیاست‌های کلان ستاد بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت بزرگداشت دهه فجر برکسی پوشیده نیست، اظهار کرد: انسجام و یکپارچگی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب ضرورت دارد.

مدیران برای بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب به خط شوند

وی با بیان اینکه اسکتبار به دنبال تصویر کردن ناکارآمدی انقلاب و اسلام است اما انقلا اسلامی با وجود تمامی فراز و نشیب ها مسیر توسعه را به درستی طی کرد، افزود: باید دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به رویکرد و نگاه مقام معظم رهبری برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت، گفت: معظم له معتقدند این دولت با فساد همراهی نمی کند و به دنبال رفع گلوگاه های فساد زاست که این رویکرد دولت باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی باید به حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی ختم شود، ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف و تحریم انتخابات است باید برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات تلاش شود.

عزیززاده گرجی با تاکید براینکه به واسطه نزدیک بودن به انتخابات باید فضای پرشور و نشاط برای همگان در جشن های انقلاب فراهم شود، گفت: دستاوردهای انقلاب به درستی برای نسل نو تبیین شود.

مدیران برای بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب به خط شوند

وی با بیان اینکه استانداری و فرمانداری ها نقش حمایتی، نظارتی و هدایتی را بر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان خواهند داشت، افزود: شورای هماهنگی شهرستان ها باید با محوریت فرمانداران جلسات ستاد هه فجر را برگزار نمایند تا امورات به درستی طراحی و اجرایی شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان برای بزرگداشت باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی ورود کنند، خاطرنشان شد: فرمانداران از کمیته های ستاد دهه فجر ارزیابی داشته باشند و کمیته فعال مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرد.

مدیران برای بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب به خط شوند

وی با بیان اینکه کمیته های ستاد دهه فجر برنامه های بزرگداشت چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را به شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و  شهرستان ها معرفی نمایند، گفت: ظرفیت و توانمندی هر شهرستان متفاوت است باید شهرستان ها طرح و ایده دهند تا شاهد برگزاری برنامه های نو و خلاق متناسب با بوم هر منطقه باشیم.

عزیززاده گرجی با تاکید براینکه فرمانداران شهرستان هاباید شخصا در جلسات ستاد دهه فجر حضور داشته باشند، افزود: برنامه های دهه فجر باید با مدیریت و نظارت فرمانداران برگزار شود.

کد خبر 1744954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha