رئیس جمهور به مازندران سفر می کند

منظور از پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری به استان مازندران خبر داد و گفت: رئیس جمهور اردیبهشت یا خرداد ماه سال آینده به مازندران سفر می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، داود منظور- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهدای رامسر ضمن تشریح اهداف سفر به استان مازندران، اظهار کرد: برای انجام بازدید های میدانی از این خطه از شمل کشور به مازندران سفر داشتیم.

وی با بیان اینکه سفر از غرب مازندران شروع شده، افزود: بازدید از پروژه های عمرانی و افتتاح چند طرح در این استان نیز در دستور کار قرار دارد.

منظور از  افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس در ساری خبر داد و یادآورشد:  از روند اشتغال زایی و کارآفرینی در روستای خرماکلا قائم شهر بازدید خواهیم داشت.
وی به افتتاح ساوین تاپ (انواع نخ سیستم پنبه‌ای و الیاف مصنوعی) در قائم شهر اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز حضور خواهیم داشت.

منظور با بیان اینکه تلاش داریم قبل از سفر دور دوم رئیس جمهور به مازندران روند پیگیری مصوبات سفر اول به این استان بررسی شود، خاطرنشان شد: رئیس جمهور اردیبهشت یا خرداد ماه سال آینده به مازندران سفر می کند.

کد خبر 1744966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha