اجتماعی بودن پلیس حاصل ارتباط با مردم است

سرهنگ آراوند گفت: اجتماعی بودن پلیس ماحصل این ارتباطی است که مردم با پلیس و پلیس با مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، سرهنگ فرهاد آراوند در دیدار با جمعی از معتمدین شهرستان فسا هدف از جلسه را استفاده از ظرفیت معتمدین محلات برای حفظ امنیت محله عنوان کرد و گفت: اجرای طرح امنیت محور در دستور کار فرماندهی انتظامی است که در این راستا با معتمدین هر محل جلسات برگزار تا آسیب های اجتماعی و موضوعاتی که مصداق ناامنی دارد، با همکاری اهالی همان محل بررسی و مرتفع شود.

وی افزود: فرماندهی انتظامی به عنوان یکی از نیروهای مسلح همواره در کنار مردم است و بیشترین ارتباط را با آنان دارد که مصادیق زیادی برای این موضوع قابل ارائه است؛ لذا اجتماعی بودن پلیس ماحصل این ارتباطی است که مردم با پلیس و پلیس با مردم دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: معضلاتی در سطح جامعه وجود دارد تحت عنوان آسیب های اجتماعی که برخی سطحی نگاه کرده و از این آسیب ها به عنوان مصادیق ناامنی یاد می کنند در حالیکه بین مصادیق ناامنی و معضلات اجتماعی تفاوت بسیاری وجود دارد؛ سرقت های مسلحانه، قتل،گروگان‌گیری، آدم ربایی، ورود به عنف و... از مصادیق ناامنی است و سرقت های خرد مانند سرقت از محتویات خودرو و ... شامل آسیب های اجتماعی است.

وی اظهار کرد: این مقام انتظامی با اشاره به اجرای هفتگی طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، همکاری اهالی محل با پلیس را در اجرای مفیدتر این طرح‌ها در برخورد با هنجارشکنان و پاکسازی محلات از وجود قانون گریزان ضروری دانست.

کد خبر 1744967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha