انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است

سردار گشتاسبی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم بزرگداشت شهدای ۲۸ دی سنندج که در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی پس از یک جنگ نابرابر علیه ما علاوه بر کشتار بی رحمانه موجب تحریم ملت ایران نیز شدند.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب توانست به پیروزی برسد و امروز شاهد درخشش این انقلاب بزرگ در جهان هستیم.

وی به اهمیت انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب ایران اسلامی برای استقلال و دفاع از ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و دشمنان را تا امید و مایوس کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب ایران شکل گرفت تا از عزت، شرف و ناموس خود دفاع کند و در ان زمان که ما از جرم و جنایت امریکا و رژیم صهیونسیتی صحبت می کردیم خیلی ها گوش های خود را بستند.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز تمام دنیا می‌بینند که در فلسطین مظلومانه کودکان و زنان به شهادت می‌رسند عنوان کرد:امروزه انقلاب اسلامی به الگویی برای دنیا و همه ملت‌های آزاده‌خواه جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: هنگامی که تاریخ ایران اسلامی را مرور می کنیم در هرجای ان توطئه دشمنان را علیه انقلاب اسلامی می بینیم.

فرمانده سپاه استان کردستان با تاکید براینکه به تمام حرکات دشمنان پاسخ محکم خواهیم داد، عنوان کرد: اگر امروز در فاصله یک‌هزار و۳۰۰ کیلومتر دشمنان انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهیم اینها به برکت خون پاک شهداست.

سردار گشتاسبی گفت: جایگاه امروز ایران اسلامی از برکت خون شهداست حرکت در مسیر اهداف شهدا لازمه حفظ این نظام الهی است.

وی به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اشاره و خاطر نشان کرد : برگزاری یادواره شهدا برای تجلیل از حماسه و ایثار شهدا و مردمانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت کنونی را به ارمغان آوردند، همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم.

کد خبر 1744998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha