پاسخ موشکی سپاه مستقیما به صهیونیست‌ها بود

امام‌جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر و حامیان او در مورد غزه احساس می‌کنند دستاوردی ندارند، چهره ریاکارانه آن‌ها در دنیا به رسوایی تبدیل شد و دیگر جرات ندارند سخن از حقوق بشر به میان آورند و به‌زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله « سید هاشم حسینی بوشهری» امروز ( جمعه بیست و نهم دی‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلا قدس برگزار شد با تأکید بر موضوع رعایت تقوای الهی گفت: پیامبر(ص) در خصوص موضوع تقوا فرمودند که خصلتی وجود دارد که اگر در کسی این وجود داشته باشد، دنیا و آخرت مطیع او خواهند شد و از نعمت بهشت برین الهی بهره‌مند می‌شود و آن خصلت تقواست.

امام‌جمعه قم در ادامه با اشاره به موضوع رسیدن به سعادت گفت: غفلت از مسائل مهم و خطرناک است که باعث می‌شود که انسان به کج‌راهه برود و مسیر سعادت را گم کند و راه دیگری را در زندگی انتخاب کند.

وی تصریح کرد: باید بکوشیم که مبتلا به‌غفلت نشویم و مسیر سعادت را از بین می‌برد و یکی از مسائلی که می‌تواند جلوی غفلت را بگیرد، توجه به هدف آفرینش است و بدانیم که از کجا آمده‌ایم و چرا آفریده‌شده‌ایم و... این موضوع به ما بیداری و توجه می‌دهد و حجاب‌ها کنار می‌رود.

حسینی بوشهری افزود: علاوه بر آن این است که توجه به عواقب غفلت داشته باشیم و انسان‌های غافل دچار مشکلات بسیاری می‌شوند و باید عواقب غفلت را برای جامعه بگوییم که این امر موجب می‌شود انسان‌ها به خود آمده و در مسیر الهی حرکت شود.

امام‌جمعه قم به فرارسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم و در این ماه اعتکاف برگزار می‌شود و چند سالی است که در کشور شاهد برگزاری مراسم اعتکاف را شاهد هستیم که از مسئولان برگزاری قدردانی می‌کنیم.

وی به میلاد امام جواد(ع) و میلاد امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: کتاب‌های مفصلی در شرح‌حال امامان نوشته‌شده و سخنرانی‌های خوبی پخش می‌شود که باید با شیوه زندگی اهل‌بیت(ع) آشنا شویم.

حسینی بوشهری افزود: امام جواد(ع) می‌فرمایند که اگر کسی ثروتش خدایی باشد و باخدا کارها را ببندد، همه به او نیاز پیدا می‌کنند چون سرچشمه بسیار گران‌سنگ است و آدم‌های باتقوا را مردم‌دوست دارند.

وی با اشاره به میلاد حضرت علی(ع) گفت: ایشان در خانه کعبه به دنیا آمدند و کعبه برای مادر ایشان شکاف خورد و به اعتراف دوست و دشمن، علی(ع) بی‌نظیر ازنظر اخلاقی است و پیامبر(ص) در مورد ایشان می‌فرمایند که یا علی به‌جز خدا و من کسی تو را نشناخت و این جایگاه والای حضرت علی(ع) است.

امام‌جمعه قم گفت: روز میلاد حضرت علی(ع) روز پدر نامیده شده است و آن حضرت در مورد حق پدر بر فرزند می‌فرمایند: حق پدر از فرزند این است که هر چه بگوید باید فرزند اطاعت کند، به‌جز معصیت الهی.

وی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه گفت: از این جنایت ۱۰۰ روز می‌گذرد و کودکان را به خاک و خون کشید و شهید کرد، هزاران شهید و مجروح و آواره بر جای گذاشت که این‌ها اقدامات یک کسی است که فقط چهره انسان را دارد و حقیقتاً انسان نیست.

حسینی بوشهری گفت: آرام‌آرام هر چه به جلو می‌رویم هم رژیم اشغالگر و هم حامیان و... احساس می‌کنند دستاوردی ندارند، چهره ریاکارانه آن‌ها در دنیا به رسوایی تبدیل شد و دیگر جرات ندارند سخن از حقوق بشر به میان آورند و به‌زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون خواهیم بود.

امام‌جمعه قم گفت: اسرائیل چه زمانی تصور می‌کرد محاصره شود آن‌هم توسط مسلمانان قهرمان یمن و کشتی پشت کشتی را ساقط می‌کنند. جوانان یمن خدا را پشت‌وپناه خود قرار داده‌اند و از کسی نمی‌ترسند و در رژیم صهیونیستی سردرگمی نیروهای اطلاعاتی و امنتی را شاهد هستیم.

وی گفت: ما اهل توصیه به جنگ نیستیم و یک پیام اعلام می‌کنیم و آن این است که اگر آمریکا می‌خواهد رژیم منحوس صهیونیستی در آرامش باشد، بگذارند که مردم مظلوم غزه هم در آرامش باشند و احقاق حق آن‌ها ایجاد و دولت مستقل فلسطین در این سرزمین ایجاد شود.

حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات موشکی سپاه گفت: از پاسخ کوبنده و محکم سپاه قدردانی می‌کنیم و از موشک‌های نقطه زن استفاده کرده و به رژیم اشغالگر صهیونیست نشان دادند که برد موشک ما تا آنجا می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنی ما پای‌کار هستیم.

امام‌جمعه قم همچنین به ملاقات ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جلسه بسیار مهمی بود و از مردم تقاضا داشتند که مردم در تمام مسائل پای انقلاب بودند و از این به بعد هم پای انقلاب هستند و وظیفه ائمه جمعه هم روشنگری و دعوت نسل جوان است.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات در پیش است و شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی کارها را انجام دادند و کار مهم را باید مردم رقم بزنند و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است، این حضور مردم باعث حاکمیت مردم می‌شود و قهر کردن با صندوق‌های رأی مشکلی را حل نمی‌کند و امیدواریم به فضل خداوند روز ۱۱ اسفند شاهد سیل حضور مردم در پای صندوق باشیم.

کد خبر 1745052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha