دولت به مشکلات کشاورزان رسیدگی کند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: دولت به مشکلات کشاورزان زحمتکش رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و افزود: تقوای الهی، معیار سنجش اعمال انسان‌هاست .

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تبریک ماه رجب، تصریح‌کرد: شایسته است انسان در این ماه بسیار استغفار کند.

وی به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مردم حق دارند که قانون‌گذار و مجلس خبرگان را تعیین کنند و مردم باید از این حق استفاده کنند، همانطور که خداوند در قرآن می‌فرماید: حضور مردم نصرت الهی است .

حجت‌الاسلام فلاح گفت: هفته‌ای که گذشت دشمنان دیدند که برادران سپاه چه کردند و پیامی که داشت به آنان نشان دادند که اگر به این شرارت‌ها ادامه دهند، بی پاسخ نمی‌ماند .

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اینکه ملت ما خدمات دولت سیزدهم همچون تامین برق، رتبه بندی معلمان، احیای کارخانه‌ها و خودکفایی در تولید گندم را فراموش نمی‌کنند، ادامه داد: دولت به مشکلات کشاورزان و گرانی نان توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان‌اینکه امروز ۱۰۴ روز است که از طوفان الاقصی می‌گذرد، افزود: مردم مسلمان بر این باورند که غزه پیروز است و این گلوگاه اسرائیل را می‌فشارد.

حجت‌الاسلام فلاح در پایان فرا رسیدن میلاد امام جواد الائمه(ع)، امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

کد خبر 1745085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha