توطئه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات باید خنثی شود

حجت الاسلام ابراهیمی نوری با بیان اینکه تنور انتخابات در حال گرم شدن است و کاندیدا در حال تبلیغات داخلی هستند، اذعان کرد: این داغی به زودی بیشتر شود و همه ما باید کمک کنیم تا توطئه دشمن که انگشت بر کمرنگ کردن حضور مردم نشانه گرفته است، خنثی شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ابراهیمی نوری_ امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۹ دی) با بیان اینکه در آستانه ولادت با سر سعادت دو گوهر عزیز امام محمد جواد(ع) و ۱۳ رجب سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) هستیم این ایاد را به شیعیان تبریک گفت و افزود: وجود نازنین پیغمبر در وصف امام علی(ع) چنان سخن میگوید که انسان پی می برد هنوز در برابر عظمت و بزرگی علی بن ابی طالب چیزی نمیداند.  

وی به نقل از رسول خدا در مورد جبرئیل که به احترام حضرت علی(ع) بلند میشد، اظهار کرد: جبرئیل فرمود که علی(ع) استاد و معلم من است، زیرا وقتی خدای منان ایشان را آفرید، ندای آمد که من کیستم و نام من چیست!؟ و تو کیستی و نام تو چیست!؟ و آنجا بود که نور مقدس حضرت علی بن ابی طالب کمک کرد و به من تعلیم داد که بگو تو «رب جلیل» هستی و نامت خلیل است و من عبد ذلیل هستم و نامم جبرئیل است و من همانطور بیان کردم که علی (ع) تعلیمم داد.  

ابراهیمی نوری اصریح کرد: پیمغبر سوال کرد که چقدر از آن روز تا به این روز طول کشید و جبرئیل فرمود «یا رسول الله هر ۳۰ هزار سال یک مرتبه ستاره ای از عرش الهی در این آسمان نمایان می شود و من جبرییل ۳۰ هزار مرتبه این ستاره را در آسمان دنیا دیدم.» 

وی در ادامه به دیدار هفته گذشته ائمه جماعت با مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: آقا در ابتدا خواستند که سلام ایشان را به مردم برسانیم و ما انجام وظیفه می کنیم.  

ابراهیمی نوری همچنین با تاکید بر سفارشی که برای اعتکاف شده است، گفت: اعتکاف بهترین حالتی است که انسان می تواند پیدا کند و خوب است که انسان با اعتکاف بتواند کمی از تعلقات دنیا فاصله بگیرد.

وی با اشاره به مقدماتی که مخصوصا برای نسل جوان چیده شده تا در این امر معنوی شرکت کنند، افزود: اعتکاف کلاس درس خودسازی و رشد یافتگی در مکتب اسلام است و امیدواریم امسال نیز اعتکاف خوبی برای همه بالاخص نوجوانان و جوانان داشته باشیم.  

ابراهیمی نوری در ادامه با بیان اینکه تنور انتخابات در حال گرم شدن است و کاندیدا در حال تبلیغات داخلی هستند، اذعان کرد: این داغی به زودی بیشتر شود و همه ما باید کمک کنیم تا توطئه دشمن که انگشت بر کمرنگ کردن حضور مردم نشانه گرفته است، خنثی شود.  

وی اضافه کرد: به نماینده و شخصی رای دهید که هم برنامه و هم کارنامه(گذشته) خوبی داشته باشند و از کسانی که در دوره های گذشته نیز حضور داشتند و باز هم کاندیدا شده اند برنامه های جدیدشان سوال شود.  

امام جمعه رودسر همچنین با ابراز خرسندی از اینکه در قبال حمله تروریستی چند هفته قبل کرمان، حملات موشکی سپاه پاسداران نیز به چند نقطه در کشورهای مد نظر بخوبی صورت گرفت، گفت: پیام اول این حمله موشکی و پهبادی این است که حمله به موساد در سوریه بلندترین حمله بود که حدود ۱۲۳۰ کیلومتر این موشک غرش کرد و با دقت تمام به هدف خوردند و این پیامی به رژیم صهیونسیتی است که اگر ایران بخواهد با یک دکمه تل‌آویو را با خاک هموار می کند.  

ابراهیمی نوری همچنین بیان کرد: دومین نکته هم این است که ایران قدرتمند در حوزه امنیت داخلی خود با کسی شوخی ندارد و خط قرمز جمهوری اسلامی بحث امنیت داخلی است.  

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی در هرجای کره زمین اگر بخواهند با امنیت ما شوخی و به کیان ما دست درازی کنند اینگونه بساط شان برچیده می شود.  
 
ابراهیمی نوری تصریح کرد: رژیم صهیونسیت سعی دارد توجه کشورهای جهان را نسب به بحث غزه منحرف و توجه کشورها را به خودش کمرنگ کند و ازین رو سعی دارد با شیطنت های خود، سوء استفاده هایی از این حمله داشته باشد تا روابط حسنه ایران با چند کشور را تحت شعاع قرار دهد.  

وی افزود: کشور ایران و پاکستان دو برادر عزیزی هستند که دشمن مشترک دارند و امیدواریم امنیتشان در آرامش قرار بگیرد ازین رو تحلیل نسبت به حرکت پاکستان باید تحلیل درستی باشد.

کد خبر 1745091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha