افزایش اعتماد و امید آفرینی بهترین راه مبارزه با دسیسه های دشمنان اسلام است

هاشمی بهترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی، خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، را افزایش اعتماد و همچنین امید آفرینی در متن جامعه دانست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ سید محمد رضا هاشمی- استاندار سمنان در آیین افتتاح جام رسانه ای امید گفت: امام علی(ع) در نامه ۳۱ خود، نسبت به اهمیت منابع خبری، گزینش رسانه ای و ابتکار در سرعت اطلاع رسانی اشاره دارند که نشان از اهمیت دادن به خبر و اطلاع رسانی است.

وی امید را  پایه و اساس پیشرفت، بالندگی و دستیابی به موفقیت و نتیجه مطلوب دانست وافزود: دولت مردمی سیزدهم از متن مردم برخواسته و به صورت ویژه گره گشایی از مشکلات مردم و امید آفرینی را در دستور کار خود قرار داده است.

هاشمی احیاء واحد های راکد، تقویت تولید، رشد اقتصادی، کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه های کاهش تورم، نهضت ملی مسکن، آموزش و پرورش، تحقق شعار سال، مردمداری و برگزاری نشست های متعدد با مردم بویژه در روستاها و مناطق محروم و کم برخودار را از مولفه های بارز امید آفرینی دولت سیزدهم در استان سمنان برشمردوبیان کرد: برپایی میز خدمت و راه اندازی کاروان خدمت بویژه در ۴۰۰ روستا و منطقه محروم و کم برخوردار استان، از اثرات امید آفرینی است.

افزایش اعتماد و امید آفرینی بهترین راه مبارزه با دسیسه های دشمنان اسلام است

استاندار سمنان بهترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی، خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را افزایش اعتماد و همچنین امید آفرینی در متن جامعه  دانست وگفت: خبرنگاران و رسانه های استان به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم، فرماندهان جهاد تبیین در عرصه های جنگ و تهاجم همه جانبه و فرهنگی دشمنان اند.

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه ارائه عملکرد و تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و امید آفرینی است، اظهارامیدواری کرد: با امید آفرینی در سطح جامعه و آحاد اقشار مردم از طریق بیان عملکرد ها و تبیین دستاوردها در قالب اینگونه برنامه ها بخصوص توسط خبرنگاران و رسانه ها، مشارکت قوی و حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند و عمل به فرامین مقام معظم رهبری، محقق خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، چهار اصل تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات است، افزود: امنیت دراستان سمنان در بالاترین سطح برقرار است، برگزارکنندگان انتخابات موظف به رعایت بی‌طرفی هستند و برای ایجاد رقابت و مشارکت سالم نیز چهار کانال تلویزیونی برای چهار حوزه انتخابیه استان راه اندازی شد و ۱۱۱ داوطلب نامزدی انتخابات در استان سمنان باید با رقابت سالم و با رعایت اخلاق اسلامی برای انتخابات مدنظر وارد عرصه شوند.

استاندار سمنان یادآور شد: رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی تحقق مشارکت انتخاباتی محسوب می‌شوند و بیان دستاوردهای دولت سیزدهم در این زمینه مدنظر باشد.

وی بیان دستاوردها را یکی از مبانی امیدآفرینی برشمرد و افزود: از حدود ۲ هزار واحد صنعتی در ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان، در دولت آیت الله رئیسی حتی یک کارخانه تعطیل نشد.

هاشمی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان سمنان پس از ۱۸ سال، به کمتر از ۶ درصد کاهش یافت اظهار داشت:در عملیاتی کردن شعار انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در موضوع نهضت ملی مسکن، سمنان پس از استان خراسان جنوبی، دومین استان موفق کشور در پیشبرد این طرح است.

به گفته استاندار سمنان ، یکی از ارکان امیدآفرینی ارتباط نزدیک مردم و مسوولان است و باید امکان دسترسی مردم به مدیران میسر باشد که این هدف در استان سمنان از طریق برپایی میز خدمت و برگزاری کاروان خدمت اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تنها محدود به محیط دانشگاهی نیست، تاکید کرد: در ۴۰۰ روستای استان کرسی آزاداندیشی برگزار شد و مدیران موظف به پاسخگویی در مباحث مطرح شده هستند.

هاشمی تصریح کرد: در شاخص رشد اقتصادی نیز سمنان پس از ۲ استان دارای مرز و دریا و ظرفیت‌های توسعه‌ای، سومین استان کشور در داشتن بالاترین رشد اقتصادی است.

کد خبر 1745181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha