هم صدایی تولید محتوای رسانه‌ای تاثیرگذاری بالایی را به ارمغان می آورد

سردار شوقانی با بیان اینکه اهداف امور وقتی که پیوست رسانه‌ای و پشتوانه رسانه‌ای داشته باشد محقق می شود گفت:  تولید محتوای رسانه‌ای اگر همصدا و در یک مسیر باشد، هدفگذاری‌ها به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ سردار منصور شوقانی - فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در آیین افتتاح جام رسانه ای امید ضمن بیان اینکه  رسانه‌های دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند، گفت: رسانه‌ها بر هم راستایی در تولید محتوی متمرکز شوند.

وی با اشاره به مباحثی مانند سرعت انتشار و دامنه تاثیرگذاری رسانه‌ای، اظهارکرد: جشنواره‌های رقابتی در حوزه رسانه باعث ارتقای فعالیت‌های آنان می‌شود که یکی از اهداف جام رسانه‌ امید هم همین موضوع است.

شوقانی با تأکید براینکه که روح انسجام و وحدت در سایه فعالیت رسانه‌ای پویا و در راستای اهداف نظام محقق می‌شود ادامه داد: در کشور اتفاقات و دستاوردهای مثبتی حاصل شده و رسانه‌ها شاهدان توسعه کشور در برابر اهداف سوء دشمن هستند و در این مساله رسالت سنگینی دارند و باید با جهاد تبیین در برابر اهداف شوم دشمنان نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها خارجی می‌کوشند تا اخبار را به صورت معکوس و وارونه جلوه دهند، افزود: در این بین هدف ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام را در برنامه جنگ رسانه‌ای خود دارند.

وی با تأکید براینکه با توجه به هدف گذاری دشمن در باب آرایش رسانه‌ای پایگاه‌ها و رسانه‌های خارجی بیش از هر چیز باید یکدل و متحد عمل کنیم، ادامه داد: وجود فاصله بین رسانه‌های داخلی عمدتاً ناشی از اختلافات سلیقه در این عرصه معنا و مفهومی ندارد.

شوقانی هم صدایی و انجام برنامه‌های فرایندی در تکمیل اقدامات انجام شده توسط رسانه‌ها را امری ضروری دانست وگفت: هم راستایی در تولید محتواهای رسانه‌ها، دامنه تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه طی چهار دهه گذشته هرکجا تفسیر رسانه‌ای واحد داشتیم، نقاط اوج، پیشرفت و اتفاق آرا رسانه‌ای شکل گرفت، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌بایست در اخبار خود این مقوله را مدنظر قرار داده و انعکاس دهنده امید در جامعه باشند.

کد خبر 1745194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha