فراخوان طلاب داوطلب جهت اعزام به هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت تبلیغ)، فراخوان طلاب داوطلب جهت اعزام به هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام مقدادی در گفت‌وگو با رسانه با اعلام این خبر گفت: جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت، با ایجاد فضایی بر اساس قرابت معنوی به بهانه حضور کاروانی از مبلغین دینی، خدام رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و ارائه محصولات فرهنگی تبرکی، در سال ۱۴۰۲ نیز برگزار خواهد شد، بدین منظور، معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه(مدیریت تبلیغ) براساس رسالت خود اقدام به انتشار فراخوان ثبت نام مبلغین کاروان کرده است.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی، هنری و معنوی زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب هر سال در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ییان داشت: این جشنواره، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که طلاب و مبلغان در این طرح که توسط آستان قدس رضوی تحت عنوان زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی شده، به تبیین و ترویج دین و معارف اسلامی، فرهنگ رضوی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه بپردازند.

وی به زمان و نحوه‌ ثبت‌نام در این جشنواره اشاره کرد و گفت: متقاضیان تا ۵ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند عدد ۷۷ را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۸۸۸ ارسال نمایند، تا اطلاعات کافی را نسبت به ثبت‌نام در این فراخوان کسب کنند.

کد خبر 1745202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha