خبرنگاران و فعالان رسانه ای محصولات خبری امیدآفرین تولید کنند

فلاح لاله زاری خبرنگاران و فعالان رسانه ای را به تولید و ارائه محصولات خبری امیدآفرین و بیان دست آوردهای مهم نظام در عرصه های مختلف فراخواند وگفت: آمار مهاجرت، خودکشی، افسردگی، وابستگی به بیگاناگان و صدها آیتم منفی دیگر حاصل سیاه نمایی دشمنان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ فرشید فلاح لاله زاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آیین افتتاح جام رسانه ای امید با بیان اینکه در هر جامعه و سیستمی امید لازم است گفت:  این امید پیشرفت  را رقم می زند.

وی توجه به امید و امیدآفرینی را در عرصه رسانه ای و توجه به اهداف دشمنان در سیاه نمایی و بزرگ نمایی کمبودها و ضعف ها مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا با سیاه نمایی و بزرگ کردن ضعف ها ملدت ایران و به ویژه جوانان و نوجوانان را ناامید و از نظام دور کنند.

فلاح لاله زاری با بیان اینکه امیدآفرینی با ارائه خبرهای خوب درجامعه تقویت می شوداضافه کرد: دشمنان نظام برای مقابله با آن کوچکترین مساله را بزرگ نمایی کرده و بر روی آن مانور می دهند و جریان رسانه ای ایجاد می کنند و رسانه های داخلی باید با هوشیاری و تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه این توطئه دشمنان را خنثی نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در استان ظرف یک ماه اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری دوره آموزشی قرآنی بشری با حضور ۲۰۰ نفر در دامغان، برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر راه ابریشم با حضور ۳۰۰ هنرمند در قالب ۳۱ گروه نمایش صحنه ای و خیابانی در سمنان از مهمترین این برنامه ها بوده است.

وی همچنین کسب عنوان پایتختی کتاب توسط سمنان در سالجاری را مورد اشاره قرار داد و این موفقیت را حاصل توجه به نیروهای مردمی، جوان و مشارکت دستگاههای فرهنگی و اجرایی دانست.

فلاح لاله زاری ارائه طرح ها و نوآوری های خلاقانه در قالب طرح پایتخت کتاب را مورد تأکید داشت و گفت: طراحی و ساخت رباب کتابدار، قفسه الکترونیکی کتاب و طرح های دیگر که توسط جوانان خلاق اخحتراع و ارائه شده در کسب عنوان پایتختی کتاب برای مردم سمنان بسیار تاثیرگذار و مهم بود.

کد خبر 1745227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha