شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستانهای کردستان تجلیل شدند

فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های قروه، سنندج، دهگلان، دیواندره، مریوان و بانه با حضور مسوولان استانی؛ به عنوان شوراهای برتر آموزش و پرورش کردستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در همایش استانی هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در استان و شهرستان‌ها بالاترین نهاد تصمیم‌گیر در حوزه تعلیم و تربیت است و باید از ظرفیت این شورا به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش استان در جریان اغتشاشات سال گذشته، به استمرار فعالیت شوراهای آموزش و پرورش و همچنین ادامه ارزیابی از آن پرداخت و از اعلام نتایج ارزیابی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این ارزیابی در سطح کشوری و استانی صورت گرفته است.

هاشم ناظمی جلال از رتبه ۱۳ شورای آموزش و پرورش استان در سطح شوراهای آموزش و پرورش استان‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: لازم است توجه ویژه ای به کمیت و کیفیت شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان صورت گیرد.

ناظمی‌جلال همچنین به ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق پرداخت و عنوان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته با توجه به شاخص های مختلف، شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های قروه و سنندج به عنوان شوراهای برتر به وزارتخانه معرفی شده و همچنین شوراهای دهگلان و دیواندره نیز در سطح استان، عناوین برتر را کسب کردند.

وی در ادامه سخنان خود از تلاش شهرستان‌ مریوان در زمینه‌ مصوبات فرهنگی و پرورشی و همچنین شهرستان بانه در خصوص استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برابر ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش خبر داد و با اشاره به جایگاه برتر این شهرستان ها در زمینه های مذکور خاطرنشان کرد: امیدواریم تلاش‌های مجموعه همکاران آموزش و پرورش و همچنین فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش سبب تقویت جایگاه این شورا در استان کردستان شود.

در ادامه نیز، سید کامل حسینی، رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی، گزارش مبسوطی از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان های کردستان در سال ۱۴۰۱ارائه کرد و دیگر اعضای نشست از جمله مدیران آموزش و پرورش شهرستان های قروه و مریوان به تشریح نظرات خود پرداختند.

در پایان این همایش با اهداء لوح تقدیر، از زحمات اعضای اصلی شورای آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمده و همچنین از فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های قروه، سنندج، دهگلان، دیواندره، مریوان و بانه به عنوان شوراهای برتر تجلیل شد.

کد خبر 1745296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha