محافل بزرگ قرآنی در کرمانشاه برگزار می شود

ابو طالبی گفت: محافل نورانی تلاوت قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد، قاری ممتاز بین‌المللی قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمدرضا ابوطالبی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  بااشاره با حلول ماه رجب و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در کرمانشاه، گفت:ماه رجب یک ماه پر فضیلت در بین تمام ماه های سال است به طوری که پروردگار این ماه را جزء بهترین ماه ها معرفی کرده است. احتمال استجابت دعا در این ماه با ذکر و نماز های خاص ممکن می شود.

استاد قرآنی در کرمانشاه افزود: به برکت این ماه رحمت گسترده الهی بر بندگان نازل میشود و همچنین اغاز گسترده ترین جنبش تاریخ بشری، یعنی شروع ولایت پیام آور مهر و محبت، محمد ممحمد مصطفی (ص) به منظور راهنمایی و سعادت انسان ها در دنیا و آخرت، در آن است.  

وی خاطر نشان کرد: به‌مناسبت ماه رجب و یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت همراه با بزرگداشت استاد فقید حمیدرضا مسجدی دو محفل بزرگ قرآنی برگزار می شود.

ابوطالبی تصریح کرد: اولین محفل انس با قرآن روز یکشنبه، ( ۱بهمن ماه) جاری پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد محمد المصطفی(ص) دولت‌آباد و دومین محفل قرآنی از ساعت ۲۰ روز دوشنبه، (۲ بهمن‌ماه) جاری  در مسجدالنبی طاقبستان  با سخنرانی حجت‌الاسلام  حبیب الله غفوری، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همراه است.

کد خبر 1745327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha