۷ محفل انس باقران باحضور قاری کشوری در سیستان وبلوچستان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان سیستان وبلوچستان از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رجب در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مرتضی کوچکی اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رجب و میلاد حضرت جواد الائمه (ع) محفل پرفیض انس با قرآن کریم یکشنبه اول بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد فاطمه الزهرا (س) خیابان شهید برفی زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اولین معنوی از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان جهت ایراد سخنرانی و نیز قاریان استانی از جمله مصطفی سرگزی و حسن نوفرستی دعوت شده است.

مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه یک کارگاه آموزشی ارتقاء سطح برای قاریان استان نیز برنامه ریزی شده است گفت: ۶ محفل قرآنی دیگر در ایام اعتکاف و در مساجد جامع، حضرت علی (ع)، حجت ابن الحسن عسکری (ع)، حضرت زینب (س)، موسی بن جعفر (ع) و مسجد ثارالله (ع) زاهدان با دعوت از استاد کاظمی، قاری برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

کوچکی خاطرنشان کرد: در شهرستان ایرانشهر نیز همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) محفل انس با قرآن کریم پنج شنبه ۵ بهمن ساعت ۱۸ با سخنرانی حجت الاسلام بامری و تلاوت مهدی شبانی در حسینیه سیستانیها برگزار می‌شود.

کد خبر 1745400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha