حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی با رعایت شئون و کرامت انسانی انجام شود

جهانگیر گفت: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی با رویکرد رعایت شئون و کرامت انسانی و ارائه چراغ‌خاموش خدمات بزرگترین و بهترین کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اصغر جهانگیر امروز (یکشنبه ۱ بهمن) در آیین افتتاح چهارمین مجتمع شوق زندگی کشور در گرگان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به مسیر قرب الهی خدمت به همنوعان و انسان ها است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان به دلیل قرار داشتن در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی به حمایت بیشتر همه اقشار جامعه نیاز دارند.

وی ادامه داد: توجه به قشرهای آسیب‌پذیر موجب ارتقای میهن اسلامی و بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف می شود.

جهانگیر با بیان اینکه جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی است، گفت: همه مردم باید آسیب‌دیدگان اجتماعی را همانند فرزند خود دانسته و برای بازگشت آنها به چرخه عادی زندگی تلاش زیادی انجام دهند.

وی اظهارداشت: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی با رویکرد رعایت شئون و کرامت انسانی و ارائه چراغ‌خاموش خدمات بزرگترین و بهترین کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی است و دخالت‌های مستمر در فعالیت های آسیب‌دیدگان موجب ایجاد اختلاف و مشکلات بعدی در محیط خانواده این افراد می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به راه اندازی مجتمع شوق زندگی، گفت: این مجتمع ضمن شناسایی آسیب‌ها، موجب فراهم شدن فرصت‌هایی برای رفع سریع آسیب مورد نظر و بستر زندگی عادی برای آسیب‌دیدگان اجتماعی می شود.

وی اظهارامیدواری کرد: با اعتلای جایگاه خانواده نیازی به ایجاد مجتمع‌های شوق زندگی نباشیم و به سوی ایجاد مراکزی برای تولید ایده‌های دستیابی به زندگی زندگی برتر حرکت کنیم.

جهانگیر با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب زدن به اعتقادات نوجوانان، جوانان و زنان، گفت: راه اندازی مجتمع‌های شوق زندگی در خنثی‌سازی اقدامات ضد فرهنگی دشمنان موثر هستند.

کد خبر 1745452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha