ظرفیت دهه فجر برای امیدآفرینی در جامعه مورد توجه قرار گیرد

روانشاد دهه فجر را فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: با تبیین دستاوردهای انقلاب و اقدامات فرهنگی باید امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود و این اقدام پیش درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اعظم روانشاد، امروز(۱ بهمن)، در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان اظهارداشت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها منعکس شود، افزود: این اقدام خنثی کننده توطئه های رسانه های معاند است.

وی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در برنامه های دهه فجر پیش درآمد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه امسال است.

روانشاد با اشاره به هجمه های رسانه ای توسط دشمنان علیه نظام اسلامی بیان کرد: در این راستا باید اقدامات گسترده تری انجام شود و وظایف خود را در هر زمینه ای که بر عهده داریم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با اقدامات فرهنگی زمینه افزایش مشارکت مردم در رویداد مهم انتخابات را فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری جشنواره رسانه ای بر بلندای حضور که روز گذشته با حضور استاندار لرستان رونمایی شد، اشاره کرد و گفت:  برگزاری جشنواره های موسیقی، شعر، فیلم و تئاتر و افتتاح سینما کیو از اقدامات مهم دهه فجر است و جُنگ های شادی تقارن با ماه رجب و شعبان برگزار می‌شود.

کد خبر 1745521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha