میزبانی هزار و ۶۴۰ مسجد لرستان از برنامه‌های دهه فجر

غلامی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با محوریت حضور مردم برگزار می شود، گفت: در این راستا یک هزار و ۶۴۰ مسجد میزبان برگزاری برنامه های دهه فجر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۱بهمن)، در در نشست کمیته فرهنگی و رسانه‌ای ستاد دهه فجر استان بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و اظهارداشت: در این راستا مردم و مسئولان باید نقش آفرینی کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه اقدامات دستگاه های اجرایی باید برای عموم رسانه‌ ای شود، افزود: تنوع بخشی، طراوت، شور و شوق در برنامه‌های جشن انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس یک هزار و ۶۴۰ مسجد فعال استان میزبان جشن های متنوع و عامه پسند است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه اکنون در یک جنگ رسانه‌ای با دشمن قرار داریم، بیان کرد: انتظار می‌رود تهیه، تنظیم و ارائه عملکرد دولت و نظام توسط رسانه ها صورت گیرد.

وی یادآور شد: ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر لرستان فعال هستندو تمامی برنامه‌های این ایام باید پیوست انتخاباتی داشته باشد و آرمان‌های انقلاب با حضور و نقش آفرینی مردم، تبیین شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، اجرای برنامه هایی به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهر و تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب از دیگر برنامه ها است.

حجت‌الاسلام غلامی یادآور شد: برگزاری جشن انقلاب در یک هزار و ۵۸۹ دهیاری، نشست بصیرتی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ها، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی غرفه های فرهنگی، راه‌اندازی پویش انقلاب مردم در فضای مجازی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه و اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان از دیگر اقدامات دهه فجر خواهد بود.

کد خبر 1745529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha