۱۱اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای و تجسمی «من رأی می دهم»

آهنگر از برگزاری جشنواره چندرسانه ای و تجسمی با عنوان «من رأی می دهم» با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه به همت خبرگزاری شبستان در مازندران خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این رویداد آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا-تلگرام-واتساپ به آیدی @shomal_journaliste شماره ۰۹۲۱۶۴۳۷۲۹۷ ارسال نمایند.

احسان آهنگر- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و ضرورت تقویت اعتماد عمومی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی اشاره و اظهار کرد: از آنجاییکه حضور در انتخابات نه یک وظیفه، بلکه حق میهنی تمام شهروندان ایران‌زمین است. ازاینرو نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران تلاش دارد رویداد تولید محتوای چندرسانه ای و تجسمی با رویکرد «به قله ها نزدیک شده ایم» برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، کارگران-تولید کنندگان و صنعتگران، حوزه های علمیه و فضاهای خانوادگی اجرا نماید.

۱۱اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای و تجسمی «من رأی می دهم»

وی از انتشار فراخوان این مسابقه از ۹ دی ماه همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد و اظهار امیدواری کرد خروجی این رویدادقطعا به یک جریان محتوایی ختم خواهد شد که با کمک رسانه‌های مکتوب و مجازی به انتشار عمومی درخواهد آمد.
آهنگر از همه مردم شریف استان مازندران در گروه های مختلف سنی به ویژه رأی اولی ها تقاضا دعوت کرد تا مهم‌ترین دلیل خود را برای شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قالب «من رأی می‌دهم...» به صورت تولیدات چندرسانه ای و تجسمی شامل: پوستر، عکس نوشت، پادکست، کلیپ، موشن گرافی و اینفوگرافی  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شرکت برای عموم آزاد است، گفت: هر شرکت کننده می تواند در ۲ بخش و هر بخش سه اثر ارسال نماید.

آهنگر با اشاره به محورهای این رویداد هنری سیاسی، بیان کرد: آثار شرکت کنندگانی که با محوریت مسجد محل با موضوع «من رأی می دهم...» تولیدات چندرسانه ای داشته باشند در بخش ویژه این رویداد رسانه ای داوری می شود.
وی، تولید اثر با محوریت قهرمانان ملی(شهدا-نخبگان علمی-ورزشکاران-هنرمندان)،  تولید اثر با محوریت امام محله (امام جماعت مسجد)،  تولید اثر با محوریت خانواده های معظم شهدا،  تولید اثر با محوریت رأی اولی ها،  تولید محتوا با محوریت جامعه کارگری (کارگران-تولید کنندگان- کارآفرینان) و تولید محتوا با موضوع انتخابات و ایران قوی  را از مهمترین محورهای این جشنواره اعلام کرد.

آهنگر بابیان اینکه فرمت های قابل قبول در بخش کلیپ: ویدئوها افقی (لندسکیپ Landscape) فرمت MP۴،  در بخش عکس : jpg، در بخش صوتی(پادکست) :MP۳، در بخش پوستر: ابعاد ۲۸*۴۳ سانتی‌متر ( A۳) و در بخش عکس نوشت: تصاویر افقی (لندسکیپ Landscape) اطلاع رسانی شده، خاطرنشان شد: ۱۱ اسفند ماه سالجاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره می باشد.

وی اضافه کرد:علاقه مندان به شرکت در این رویداد آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا-تلگرام-واتساپ به آیدی @shomal_journaliste شماره ۰۹۲۱۶۴۳۷۲۹۷ ارسال نمایند.

آهنگر یادآورشد: حوزه هنری مازندران، سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مازندران، ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برگزاری جشنواره چندرسانه ای و تجسمی« من رأی می دهم» یاری رسان نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران می باشند.

کد خبر 1745545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha