وفاق و همدلی بین دستگاه ها سبب انجام کارهای بزرگ می شود

عبدالهی فر با اشاره به همبستگی، وفاق و اتفاق نظری بین شهرداری و شورای شهر شهباز گفت: وفاق و همدلی بین دستگاه ها سبب انجام کارهای بزرگ و پیشرفت در همه عرصه ها شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین عبدالهی فر، با اشاره به فعالیت ها و عملکرد شهرداری طی دو سال گذشته در سطح شهر شهباز گفت: بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۳۰ درصد آن در بخش جاری و ۷۰ درصد نیز در بخش عمرانی هزینه شده است.

شهردار شهر شهباز، با بیان اهمیت ارتباط هر چه بیشتر رسانه ها با این شهر در راستای اطلاع رسانی و تبیین برنامه ها و فعالیت ها مسئولان، افزود: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود چرا که خبرنگاران اتاق فکر مسئولان هستند و نقد به شرطی که در مدار اعتدال و انصاف قرار بگیرد امری شریفی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در بحث اداری رویکرد شهرداری برقراری عدالت بین پرسنل شهرداری بوده است، اظهار کرد: شهرداری شهباز هیچگونه بدهی به پیمانکاران ندارد و پرداخت ها به روز است، ضمن اینکه در پرداخت حقوق پرسنل نیز به همین صورت می باشد.

وی اصلی ترین شعار شهرداری شهباز را تکریم ارباب رجوع و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم دانست و ادامه داد: این امر با راه اندازی سامانه ۱۳۷ برای برقراری ارتباط شهروندان با شهردار و برنامه ملاقات عمومی بوده، ضمن اینکه هیچ منعی برای حضور شهروندان در دفتر کارم وجود ندارد.

عبدالهی فر همچنین با اشاره به اینکه در بخش فضای سبز و خدمات شهری کار مهمی توسط شهرداری و شورای شهر طی این دو سال انجام شده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار نهال و اصله درخت در دامنه راهزان با ایجاد پارک جنگلی به وسعت ۳۲ هکتار کاشته شده است.

شهردار شهباز همچنین با بیان اینکه در بخش فنی و شهرسازی نیز طرح بازآفرینی محلات شهر را ارائه کردیم و شهباز اولین شهری بود که این طرح را انجام داد، افزود: همچنین احداث بلوار شهید سلیمانی به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴۵ کیلومتر و ایجاد پارک شهید سلیمانی در ورودی شهر شهباز با ۵۰ درصد تکمیل کار از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش مبلمان شهری نصب المان شهری، نورپردازی و زیباسازی سطح شهر صورت گرفته است، بیان داشت: نصب ۱۲ دوربین پایش و نظارت در سطح شهر، پیاده رو سازی، جدول سازی، آسفالت و زیرسازی معابر از دیگر اقدامات صورت گرفته است و در سطح شهر تقریبا کوچه و خیابان آسفالت نشده ای وجود ندارد مگر مشکل واگذاری زمین داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین احداث زمین چمن مصنوعی، ساماندهی برخی میادین سطح شهر، نهضت پیاده رو سازی در کوچه ها و انجام زیباسازی با المان های جدید از جمله کارهای در دست اقدام دانست و اظهار داشت: عملکرد شهرداری شهباز طی این دو سال و اندی با همبستگی و وفاق و اتفاق نظری که بین مجموعه شهرداری شورا شهباز بوده باعث شد که بتوانیم کارهای بزرگی را در سطح شهر انجام دهیم.

کد خبر 1745599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha