امام جواد (ع) مظهر مبارزه با باطل و اسوه شجاعت برای تمام بشریت است

حجت الاسلام دیلمی گفت: امام جواد (ع) مظهر مبارزه با باطل و اسوه شجاعت و مقاومت به ویژه برای جوانان ملت های اسلامی و برای تمام بشریت است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در خصوص سالروز ولادت امام جواد (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: امام جواد (ع) مظهر مبارزه با باطل و اسوه شجاعت و مقاومت به ویژه برای جوانان ملت های اسلامی و برای تمام بشریت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امام جواد(ع) در نوجوانی به رهبری امت اسلامی منصوب شد و زندگی کوتاه ولی با برکت و شایسته ایشان همواره به جهاد با کفر، نفاق و مبارزه با طاغوت سپری شد.

وی با بیان اینکه آن حضرت یک جهاد فشرده و همه جانبه با دشمنان دین، قرآن و فطرت و مبارزه با جریان نفوذ و نفاق داشت، ادامه داد: وجود امام جواد(ع) در سن ۲۵ سالگی اوج جوانی، برای دشمنان خدا غیرقابل تحمل می شود و آنها احساس خطر می کنند و حضرت را به شهادت می رسانند.

حجت الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: همان طور که همه ائمه اطهار(ع) با جهاد خود برگ زرینی را بر تاریخ پر افتخار اسلام ناب افزودند، آن حضرت هم همین کار را انجام داد و زندگی ایشان هم همیشه مقاومت، ایستادگی و مبارزه با باطل در دفاع و صیانت از اسلام ناب در مقابله با انحراف و انحطاط بود.

وی گفت: درس بزرگ امام جواد(ع) برای همه ما این است که تا کفر، نفاق و نفوذ وجود دارد مبارزه هم است و باید در مقابل قدرت های استکباری، منافقین و جریان نفوذ و تزویر مقاومت و ایستادگی کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: باید با وحدت کلمه و حضور در صحنه از تمام ظرفیت ها برای مقابله با جریان استکباری استفاده کرد.

وی اظهارداشت: امروز دشمن برای تطهیر چهره هیولایی خود و عاجز شدن از رویارویی با مردم از طریق جنگ تبلیغی و رسانه ای دست به حیله گری، ریاکاری و نفاق می زند و جای جلاد و شهید را عوض می کند.

حجت الاسلام دیلمی افزود: دشمن تلاش می کنند تا با استفاده از برخی از انسان های خود فروخته و جرثومه های فساد و نفاق، نگاه ها را تغییر دهد و مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

وی تاکید کرد: تعمیق باورهای دینی و بصیرتی و دشمن شناسی از جمله تکالیف هر مسلمان و دلداده به مکتب قرآن و عترت است که در مسیر ادامه دادن راه مبارزات ائمه اطهار(ع) تا تحقق تمدن نوین و عظمای حضرت ولیعصر(عج) باید با اینها مقابله کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز جنایات این مستکبرین را در منطقه و غزه شاهد هستیم، آنها از جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هراس دارند و تلاش می کنند تا با شهادت رساندن سربازان جبهه مقاومت و ایستادگی جلوی این حرکت نورانی را بگیرند اما سنت های الهی اینطور نمی گوید و این سنت خداست و ما در صحنه ایستاده ایم.

وی اظهارامیدواری کرد: با تاسی از زندگی عظیم الشان ائمه اطهار (ع) بتوانیم در مسیر تحقق تمدن نوین و عظمای حضرت ولیعصر(عج) و مبارزه با طاغوت مستحکم تر حرکت کنیم و در مناسبت های در پیش ایام الله دهه فجر و انتخابات پایان سال با حضور چشمگیر خود حماسه ای دیگر خلق کنند.

کد خبر 1745644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha