قدردانی انگلیسی‌ها از اقدام یک مسجد برای اهدای تختخواب به بیمارستان «میدلزبرو»

مسجد مرکزی «میدلزبرو» انگلیس در در اقدامی دلگرم‌کننده و سخاوتمندانه، پنج تختخواب به بیمارستان «جیمز کوک» این شهر اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»، مسجد مرکزی «میدلزبرو» انگلیس در در اقدامی دلگرم‌کننده و سخاوتمندانه، پنج تختخواب به بیمارستان «جیمز کوک» اهدا کرد.

این مسجد اعلام کرد که هدف از اهدای تختخواب به این بیمارستان، رفع کمبودها در این زمینه و ایجاد آسایش برای خانواده‌های بیماران است.

ایده اهدای تختخواب‌ها به بیمارستان «جیمز کوک» از سوی «احسان میر»، متولی مسجد «میدلزبرو» مطرح شد.

بر اساس این گزارش، وقتی مادر  «احسان میر» در این بیمارستان بستری شد، او متوجه کمبود تختخواب برای بستری بیماران شد و تصمیم گرفت چند تختخواب بیمارستان اهدا کند.

کارکنان بیمارستان از دریافت این کمک مدبرانه از سوی مسجد «میدلزبرو» ابراز خرسندی کردند.

متولی مسجد «میدلزبرو» در این باره گفت: کارمندان بیمارستان نمی توانستند اهدای این تختخواب‌ها به مسجد را باور کنند و مدیر آن از مسجد بابت این اقدام قدردانی کرد.

«احسان میر» گفت:خیلی خوشحالم که این کار را انجام دادم. ما به عنوان شهروندان مسلمان همیشه تلاش می‌کنیم تا نیازهای جامعه را برآورده کنیم و کار درست را انجام می‌دهیم.

وی ضمن اشاره به درک اهمیت حمایت خانواده‌ها هنگام بستری شدن یکی از اعضایشان در بیمارستان، بر تمایل مسجد برای افزایش تجربه شبانه‌روزی ملاقات بیماران با خانواده‌هایشان تاکید کرد.

متولی مسجد «میدلزبرو» گفت که این اقدام نه تنها نیازهای بیماران و خانواده‌های آنها را تا حدی تامین می‌کند بلکه آنها را با ارزش‌های اهلاقی که در دین اسلام بر آنها تاکید شده است، آشنا می‌کند.

وی تاکید کرد که اینگونه کمک‌های انسان‌دوستانه می‌تواند به تعمیق پیوند میان مسلمانان و غیرمسلمانان در جامعه نیز کمک کند.

کد خبر 1745693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha