مشارکت معتصبان هندو در نبرد علیه مسلمانان غزه

روزنامه اورشلیم پست به نقل از یک استاد دانشگاه حقوق کالیفرنیا نوشت: متعصبان هندو داوطلبانه در ارتش اسرائیل خدمت می‌کنند و از کشتار مسلمانان لذت می‌برند!

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، دکتر خالد ابوالفضل، استاد حقوق دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس اوایل ماه جاری در یک پخش زنده یوتیوب در کانال مؤسسه اصولگرای « The Usuli Institute» گفت: برخی از بدترین قتل عام‌ها علیه فلسطینیان در غزه توسط سربازان هندی انجام می شود که در ارتش اشغالگر اسرائیل خدمت می‌کنند.

بر اساس گزارش روزنامه اورشلیم پست، دکتر خالد ابوالفضل گفت: شهروندان هندوسی داوطلبانه برای جنگیدن در ارتش اسرائیل برای لذت بردن از کشتار مسلمانان، داوطلب می شوند.

در این گزارش آمده است: ناسیونالیست‌های هندو آشکارا از آنچه اسرائیل با فلسطینی‌ها می‌کند، خوشحال هستند و اسرائیل در مورد پاکسازی قومی به آنها درس می‌دهد؛ هندوها می‌گویند که این دقیقاً همان کاری است که ما با مسلمانان در کشمیر خواهیم کرد. ما متعصبان هندو را می فرستیم تا با آنها بجنگند، تجاوز کنند، بکشند و ترور کنند، زیرا این همان کاری است که ما قصد داریم با مسلمانان انجام دهیم.

به گزارش وب سایت دانشگاه کالیفرنیا، دکتر ابوالفضل، استاد برجسته حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا  است و حوزه های تخصصی او شامل اسلام، فقه اسلامی و حقوق بشر است. وی همچنین مؤسس یک مؤسسه آموزشی غیرانتفاعی به نام مؤسسه بنیادگرا است که به موضوعاتی مانند تفکر انتقادی، اخلاق و زیبایی در بینش اسلامی اختصاص دارد. این استاد حقوق در مقاله ای در سال ۲۰۱۴ برای ABC News استرالیا، نظر خود را درباره اسرائیل توضیح داد.

این استاد حقوق معتقد است که  رسانه های اسرائیلی پر از مطالب نسل کشی علیه مردم غزه است.

وی، نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را «جنایتکاری» توصیف کرد که دولت تحت رهبری او  کلیه قوانین بین المللی را نقض کرده است و دست به اقدامات تنبیهی دسته جمعی و هدف قرار دادن «غیر نظامیان به ویژه کودکان» زده است.

وی در پایان گفت: اسرائیل می خواهد حماس را نابود کند تا کنترل سرنوشت فلسطینی‌ها را در دست بگیرد وناسیونالیسم و ​​پایه‌های ایدئولوژی آنها را از بین ببرد و اراده مقاومت آنها را بشکند.

کد خبر 1745703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha