برای ارتقای فرهنگ و هنر جنوب کرمان باید برنامه محور حرکت کنیم

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: آینده روشنی در انتظار فرهنگ و هنر جنوب کرمان است برای ارتقای فرهنگ و هنر منطقه باید برنامه محور حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ بهمن ماه) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کارگروه ویژه بهبود صندوق اعتباری هنر در جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت:
هر اتفاق فرهنگی که قرار است در سطح شهرستان ها رقم بخورد باید از با مجوز ارشاد اسلامی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه مدیران باید ارتباط خود را با هنرمندان بیشتر کنند، افزود: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده این اداره کل هستند بنابراین باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به این که ادارات ارشاد باید از رکود خارج شوند، اظهار کرد: مدیران موظفند تا برنامه سالیانه خود را ارائه دهند و برای این برنامه ها، افق فرهنگی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت فرهنگی، عنوان کرد: ادارات ارشاد اسلامی باید برنامه مدونی داشته باشند و برای تمرکز زدایی از مرکز استان نیز یک رویداد فرهنگی هدفمند و براساس آداب و رسوم و فرهنگ هر شهرستان تعریف کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که برای حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش رو باید تلاش کرد، گفت: باید از بستر فضای مجازی برای انتخابات استفاده کرد و در این راستا باید محتواهایی با موضوع انتخابات تولید کرد.



وی با بیان اینکه دشمن با القای یاس و ناامیدی به دنبال این است تا مانع شرکت مردم در انتخابات شود، تصریح کرد: مردم همیشه پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و باید در جامعه امید آفرینی کرد تا مشارکت در انتخابات بیشتر شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: هیچ مدیر و یا کارمندی نباید برای کاندیدا تبلیغ کند ما تنها موظف هستیم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: آینده روشنی در انتظار  فرهنگ و هنر جنوب کرمان است برای ارتقای فرهنگ و هنر منطقه باید برنامه محور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید به هنرمندان توجه ویژه ای شود، گفت: به دنبال تشکیل تعاونی مسکن هنرمندان و کارکنان هستیم.

کد خبر 1745727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha