دوره آموزشی «خانواده و جوانی جمعیت» ویژه طلاب فارس برگزار شد

حجت الاسلام اسدی گفت: دوره آموزشی «خانواده و جوانی جمعیت» ویژه بانوان طلبه استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام احسان اسدی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی طلاب استان فارس گفت: دوره مجازی «خانواده و جوانی جمعیت» ویژه بانوان طلبه استان فارس به شیوه ارائه تلخیص توسط طلاب در ۷ جلسه با تدریس فاطمه فرد فانی استاد حوزه و دانشگاه و حضور ۶۲۸ طلبه خواهر فارس برگزار شد.

وی افزود: این دوره کاربردی بنا به امر مقام معظم رهبری در باب جوانی جمعیت با هدف توانمند سازی طلاب و مبلغات فارس و تبیین امر رهبری در بین مردم برگزار شده است.

فاطمه فرد فانی مدرس این دوره آموزشی با اشاره به اینکه جمعیت از جمله مباحث محوری در تعیین سرنوشت یک کشور است، گفت: جنگ جمعیتی غرب به هدف سلطه بر جهان و با اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت در بخشی از جهان و افزایش جمعیت در بخش دیگری از جهان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه روند رشد جمعیت در دنیا با ظهور رنسانس و انقلاب صنعتی نزولی شد، افزود: این در حالی بود که کشورهای آسیایی و آفریقایی با رشد بی سابقه ی جمعیت مواجه بودند، اینجا بود که زنگ خطری برای کشورهای غربی به صدا درآمد.

فرد فانی با اشاره به اینکه جمعیت کشورمان بعد از انقلاب رشد بسیار بالایی داشت، عنوان کرد: با پایان جنگ تحمیلی سیاست های کنترل جمعیت با حمایت و نفوذ غرب در کشور اجرا شد. مقام معظم رهبری سال ۷۲ با تذکر به دولت وقت، این برنامه را توطئه ی خارجی نامیدند.

وی ادامه داد: بحث کنترل جمعیت در قالب عقیم سازی میلیون ها زن و مرد در فاصله ای کوتاه، ترویج مواد غذایی شیمیایی و تراریخته، تغییر سبک زندگی مردم، توزیع رایگان و فراوان وسایل پیشگیری از بارداری، ترویج سزارین، ترغیب به سقط جنین، ساخت فیلم و سریال و... اتفاق افتاد. به این ترتیب ایران در زمانی کوتاه به رتبه ی نخست برنامه های کنترل جمعیت در جهان دست یافت تا حدی که میزان باروری کل از ۶.۴ در دهه شصت، به ۱.۵ درصد رسید و کشوری که جزء جوانترین کشورهای دنیا بود، به سرعت تبدیل به یکی از ۱۰ کشور پیر دنیا می شود.

فرد فانی با اشاره به اینکه پیش بینی شده است جمعیت ایران بعد از سال ۱۴۱۵، روند نزولی پیدا کرده و پدیده انقراض نسل به تدریج آشکار شود، گفت: برنامه ریزان فرهنگی می‌بایست با تقویت فرهنگ دینی، برطرف کردن تفکرات غلط در جامعه، ایجاد امنیت غذایی و سلامت، حمایت همه جانبه از فرزندآوری و افزایش نسل تا بالاترین حد ممکن آسیب های این توطئه را به حداقل برسانند تا این کشور و این ملت با قوت، حکومت جهانی امام عصر (عج) را میزبانی کند.

کد خبر 1745742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha