معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان تعداد ۲۱۲ نفر از طلاب متقاضی طرح ‌نهضت‌ ملی مسکن هستند که ۱۵۶ نفر آنها ثبت نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد روستا  در نشست شورای مسکن طلاب استان با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان به بحث و بررسی در خصوص مشکلات تأمین مسکن طلاب پرداختند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر بابت دغدغه آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه بابت پیگیری تأمین مسکن طلاب در استان گفت: تامین مسکن از اولویت های دولت بوده و تکلیف قانونی استان تامین ۴۸ هزار واحد طی چهار سال می باشد.

روستا بیان کرد: در استان تعداد ۲۱۲ نفر از طلاب متقاضی طرح ‌نهضت‌ ملی مسکن هستند که ۱۵۶ نفر آنها ثبت نهایی شده اند.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی می کنیم که در هر بلوک یکی یا دو واحد به طلاب واگذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد با تمام توان در تلاشیم که طرح نهضت ملی مسکن را طبق وظایف قانونی خود به پیش ببریم و خودمان را ملزم می دانیم که برای همه متقاضیان، بخصوص طلاب شرایط احداث و تامین مسکن فراهم شده و مشکل این عزیزان رفع شود. 

 روستا اظهار داشت در دهه فجر امسال در استان بیش از یکهزار واحد مسکن افتتاح می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج هم ضمن تبریک این ایام و تشکر بابت‌پ یگیری های استاندار و معاونت عمرانی استانداری جهت رفع مشکلات مسکن در استان، گفت: تأمین مسکن یکی از دغدغه های مهم مردم کشور ما به خصوص این استان بوده که با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. 

آیت اله سید نصیر حسینی اظهار داشت: دولت با طرح تامین نهضت ملی مسکن برنامه ریزی کرده که این معضل را حل کند که جهت اجرای این طرح در مرکز استان به دلیل شرایط کوهستانی و جنگلی بودن برای تأمین زمین با مشکل مواجه شده ایم. 

وی تصریح کرد: طلاب قشری هستند که نیازمند مسکن‌ می باشند و با توجه به وضعیت کشور مشکل اجاره و ساخت مسکن دارند که باید شرایط طوری باشد که طلاب بتوانند مسکنی تهیه کنند. 

حسینی اظهار داشت برای تأمین زمین مسکن مردم هفت هکتار زمین جنب امامزاده مختار با منابع طبیعی رایزنی شده و امیدواریم که این مشکل رفع شود.

کد خبر 1745771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha